English

امیرآبادی فراهانی در نطق میان دستور:

انتخابات، تقویت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم قم در مجلس گفت: انتخابات، تقویت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

انتخابات، تقویت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برخی مسائل حوزه انتخابیه گفت: این روزها مردم استان قم از قطعی پی در پی برق و تبعیضی که برق منطقه تهران با قم ایجاد می کند، اعتراض می کنند که وزیر نیرو و شرکت توانیر باید به آن رسیدگی کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه چند روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه های انتخابیه برگزار می شود، اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی ما دمیدن روح تازه در کالبد جامعه و امید به آینده برای ایجاد تغییر در مدیریت اجرایی کشور و انتخابات تقویت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه خطاب به مردم اضافه کرد: شما در طول چند سال گذشته در معیشت و اشتغال فرزندان خود مشکلات داشته اید اما قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات شما را حل نمی کند و باید پای صندوق ها حاضر شوید و امید است با انتخاب مدیری کارآمد و مناسب که در میدان باشد و مشکلات را حل کند، دولت آینده را یاری کیند.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: امروز برخی کاندیداها به جای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود که ارزش پول ملی را به پایین ترین سطح در طول تاریخ رسانده اند، طلبکارانه و با ایجاد دوقطبی های کاذب مذاکره، فیلترینگ، حجاب زنان، حضور بانوان در ورزشگاه ها و برجام از پاسخگویی فرار می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه خطاب به برخی دولتمردان گفت: مشکلات اساسی مردم در حال حاضر، معیشت، بیکاری جوانان، مسکن مستأجران و رفاه زنان سرپرست خانوار است که هیچگاه مورد توجه شما و هم حزبان شما نبوده و تنها سعی کردید از آنها رأی بگیرید و استفاده ابزاری کنید اما مردم بیدار شده اند و عملکرد شما را می بینند.

وی همچنین با بیان اینکه امروز زندگی مردم با فضای مجازی عجین شده و هر دولتی زمام امور را به دست بگیرد، باید این فضا را توسعه دهد، عنوان کرد: به خصوص این امر در حوزه آموزش، تجارت، اشتغال و اطلاع رسانی مهم است؛ البته افراط و تفریط در مواجهه با فضای مجازی و بگیر و ببند در این فضا و هم رهاشدگی و بی مسئولیتی مسئولان امر، هر دو مذموم بوده و قابل قبول نیست که مجلس انقلابی به همراه دولت انقلابی، توسعه کشور را با اینترنت پرسرعت و پهنای باند مناسب به پیش می برد.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد:  این دولت آنقدر بی تدبیری و ناامیدی ایجاد کرده که حتی مدیران ارشد آن در رقابت های انتخاباتی حاضر نیستند از عملکرد دولت دفاع کرده و اعلام برائت می کنند و به اخراج خود از دولت افتخار می کنند؛ شما با مردم چه کردید و چه بلایی سر مردم آوردید؟ رانت های ارز 4200 تومانی کجا رفت؛ نقش بانک مرکزی و معاون اول و دیگر مسئولان امر در آن چه بوده است؟

این عضو مجمع نمایندگان استان قم در ادامه با بیان اینکه همین برای شما دولت تدبیر و امیدتان بس که به جای حل مشکلات مردم بعد از 42 سال، قرارگاه مرغ و تخم مرغ راه اندازی کرده اید، یادآور شد: اگر تهیه و توزیع آن را به یک مرغدار می دادید، بهتر عمل می کرد البته از کسانی که شعار حزب و جناحشان لیبرال دموکراسی بوده و در این 32 سال گذشته، 24 سال اقتصاد و مدیریت اقتصادی کشور تحت امر آنها بوده امروز به جای پاسخگویی، طلبکار شده اند بیش از این انتظار نیست.

وی اضافه کرد: آنهایی که روزی در سال 91 مدعی بودند تحریم ها 15 درصد بر هزینه های کشور موثر است، آن را به 50 درصد افزایش داده اند. حتی اگر این موضوع درست باشد، بقیه 50 درصد چه شد. آیا پاسخگو هستید و یا باز حقوق زنان را بهانه می کنید و به جای پاسخگویی به سوالات بانکی که این بانک ها مردم را غارت کرده و بیکاران را به بیکار بدهکار تبدیل کرده اند، از پاسخگویی فرار می کنید؟

امیرآبادی فراهانی در ادامه خطاب به مردم تأکید کرد: اجازه ندهید شرایط موجود ادامه پیدا کند و دولت سوم روحانی باز هم به کشور آسیب بزند. اجازه ندهید بیش از این گرانی کمر شما بشکند و فساد عمیق تر شود. جلوی تولید فساد در کارخانه قوه مجریه را بگیرید و اجازه ندهید فقرا فقیرتر و نوکیسه ها، تازه به دوران رسیده ها، آقازاده ها و نزدیکان به مراکز رانتخواری پولدارتر شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز به میدان نیایید و در این آزمون بزرگ شرکت نکنید، دولت اشرافی گری ادامه می یابد لذا از مردم به ائتلاف بزرگ برای تغییر وضعیت کشور علیه بانیان و شرکای وضع موجود دعوت می کنم و از شما می خواهم از تکرار وضع موجود جلوگیری کنید تا دولتی مردمی برای ایرانی قوی به وجود آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه