English

کرباسچی:

ورود همتی به صحنه انتخابات نقطه امیدی برای حل معضلات و گرفتاری‌ ها است

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: ورود عبدالناصر همتی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک مدیر اجرایی با تجربه و با سابقه خوب، نقطه امیدی برای حل معضلات و گرفتاری‌ها و مشکلاتی است که بدان مبتلا هستیم.

ورود همتی به صحنه انتخابات نقطه امیدی برای حل معضلات و گرفتاری‌ ها است

به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی اظهار کرد: ورود عبدالناصر همتی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک مدیر اجرایی با تجربه و با سابقه خوب، نقطه امیدی برای حل معضلات و گرفتاری‌ها و مشکلاتی است که بدان مبتلا هستیم.

وی افزود: شرایط سخت اقتصادی و سیاسی کشور خانواده‌ها و آینده جوانان و نسل آتی ما را تهدید می‌کند و مشکلات فزاینده‌ای را در افق نزدیک و دور نشان می‌دهد و حضور آقای همتی نقطه عطفی در این میان است.

کرباسچی اظهار امیدواری کرد: انشالله آقای همتی به عنوان یک مدیر اقتصادی توانمند، بتواند قدمی برای حل معضلات کشور بردارد و به دور از ناامیدی‌ها و شرایط سختی که تبلیغ می‌شود و البته امید‌های واهی بعضی از متوهمین قدمی برای اصلاح شرایط اقتصادی کشور و به طبع آن شرایط اجتماعی و سیاسی داخلی و خارجی بردارد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: حضور یکپارچه پای صندوق‌های رای و کمک به انتخاب ایشان به عنوان یک مدیر توانمند اقتصادی می‌تواند نقطه امیدی برای آینده ایران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه