English

مطهری در گفتگو با خبرگزاری موج:

تنها شرط بازگشت ما به برجام، لغو کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن است/ اگر شورای نگهبان نبود، مردم دستشان به جایی بند نبود

نماینده مردم گرمسار، آرادان، ایوان‌کی در مجلس گفت: برجام چیزی جز گرانی، تورم، بیکاری و... برای کشور نداشته است؛ بنابراین ما به حد کافی مذاکره کردیم و سال‌ها یک‌طرفه به ⁧‫برجام‬⁩ پایبند بودیم لذا تنها شرط بازگشت ما به تعهدات برجام، باید لغو کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن باشد.

تنها شرط بازگشت ما به برجام، لغو کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن است/ اگر شورای نگهبان نبود، مردم دستشان به جایی بند نبود

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار، آرادان، ایوان‌کی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عملکرد 8 ساله دولت، اظهار داشت: نوع نگاه مردم به مسائلی چون بورس، تورم، معیشت و... بهترین قضاوت در مورد عملکرد دولت طی 8 سال گذشته است.

وی ادامه داد: رسیدگی دولت به قشر مرفه جامعه با واردات ماشین ها و امکانات لوکس و ... نشان دهنده این است که عملکرد دولت چگونه بوده است.

نماینده مردم گرمسار، آرادان، ایوان‌کی در مجلس با اشاره به مسئله برجام، افزود: برجام یک بازی و شیطنتی برای کشورمان بود که دولتمردان بدون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به کار خود ادامه دادند و همه تخم مرغ ها را در سبد برجام گذاشتند.

مطهری با بیان اینکه متاسفانه دولت همه مسائل کشور را به برجام گره زد، تصریح کرد: برجام چیزی جز گرانی، تورم، بیکاری و... برای کشور نداشته است بنابراین ما به حد کافی مذاکره کردیم و سال‌ها یک‌طرفه به ⁧‫برجام‬⁩ پایبند بودیم لذا تنها شرط بازگشت ما به تعهدات برجام، باید لغو کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن باشد.

وی افزود: متاسفانه برجام بسیاری از موضوعات از جمله مسائل هسته ای را زیر سوال برد و بسیاری از اقدامات و هزینه هایی که در راستا انجام شده بود را به باد داد.

مطهری تأکید کرد: همه ما به خوبی می‌دانیم که ریشه مشکلات کشور نه خارجی بوده و نه ربطی به اختیارات رئیس جمهور دارد چرا که دولت فعلی در بالاترین سطح با هر کشوری که خواست مذاکره کرد و هر اختیاری که خواست به دست آورد ولی امروز وضع اقتصادمان از همیشه بدتر است.

*برجام چیزی جز تورم و بیکاری و کاهش ارزش پول ملی به همراه نداشت

نماینده مردم گرمسار، آرادان، ایوان‌کی در مجلس با اشاره به فرسایشی شدن مذاکرات وین، گفت: سوابق نشان می دهد برخی از افراد داخلی مشتاق اند بیشتر از اینکه آدم کشور و مردمان خودشان باشد، آدم غرب بشوند چرا که بخشی از بستگان و سرمایه گذاری شان در غرب است.

مطهری با بیان اینکه برجام هیچ منفعتی نخواهد داشت و فقط وقت کشور را می گیرد، تاکید کرد: در برجام هیچ منافعی نداشتیم و نداریم چرا که برجام چیزی جز تورم و بیکاری و کاهش ارزش پول ملی و... به همراه نداشت.

* اگر شورای نگهبان نبود، مردم دستشان به جایی بند نبود

وی در واکنش به اینکه جریانی با تمسک به تکنیک تحریف تلاش می‌کند کاهش مشارکت را به نبودن رقابت در بین نامزدها نسبت دهد تا سپس شورای نگهبان و مرکزیت نظام را بخاطر نظارت استصوابی و عدم احراز صلاحیت برخی نامزدها مقصر این‌کاهش مشارکت معرفی نماید، اظهار داشت: مردم خدا را شکر می کنند که شورای نگهبان وجود دارد چرا که اگر نبود واقعا دستشان به جایی بند نبود. شورای نگهبان بر اساس رسالتش وظایفی بر عهده دارد.

نماینده مردم گرمسار، آرادان، ایوان‌کی در مجلس با بیان اینکه برخی از آقایان در داخل کشور به دنبال این هستند که با انجام عملیات روانی، از حضور مردم پای صندوق های رای جلوگیری کنند، تصریح کرد: نیازی به دشمن خارجی نداریم تا وقتی که برخی از این آقایان در کشور هستند.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: قطعا مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات دشمنان را بار دیگر مایوس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظارت شورای نگهبان استصوابی است نه استطلاعی/ آیت الله رئیسی تا پایان انتخابات حضور دارد

ناراحتی از دولت؛ علت مشارکت کم‌رنگ انتخابات ۹۸

عملکرد بد دولت روحانی مردم را ناامید کرده است

کسانی که رد صلاحیت شده اند، از قانون تبعیت داشته باشند/ قطعا افرادی که رد صلاحیت شده اند، شورا از آنها ادله قاطعی دار

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه