English

متکی در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد:

ناراحتی از دولت؛ علت مشارکت کم‌رنگ انتخابات ۹۸

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: در زمان انتخابات مجلس، مردم نگران و ناراحت از دولت بودند لذا شاهد کاهش مشارکت بودیم اما پیش بینی بنده این است که انتخابات امسال پرشور خواهد بود و برخی تصور نکنند که ما تکرار انتخاباتی همانند مجلس را خواهیم داشت.

ناراحتی از دولت؛ علت مشارکت کم‌رنگ انتخابات ۹۸

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به  فضاسازی اصلاح طلبان مبنی براینکه مشارکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به دلیل رد صلاحیت ها کاهش خواهد داشت، اظهار داشت: خوشبختانه جریان های فکری مختلف نماینده ای در لیست کاندیداهای ریاست جمهوری دارند و اصلاح طلبان هم دو نامزد شناخته شده و توانمند برای انتخابات دارند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان معمولا از اصولگرایان جلوتر هستند چون راحت تر با یکدیگر متحد می شوند.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان بیان کرد: زمزمه هایی اخیرا توسط برخی آقایان اصلاح طلب از جمله آقای عطریانفر و.. آغاز شده مبنی بر اینکه بیایند نسبت به یکی از کاندیداهای جریان خود اتفاق کنند؛ این حرکت منطقی و عقلایی است چرا که مسئولیت شان را در قبال کشور و قانون اساسی و میراث امام (ره) اجرایی می کنند.

متکی گفت: بنابراین هر گونه موضع گیری در برابر رد صلاحیت هایی که توسط شورای نگهبان انجام شده خلاف است و این امر از مقبولیت عامه برخوردار نیست.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور کمرنگ مردم، اظهار داشت: در زمان انتخابات مجلس،  مردم نگران و ناراحت از دولت بودند لذا شاهد کاهش مشارکت بودیم اما پیش بینی بنده این است که انتخابات امسال پرشور خواهد بود و برخی تصور نکنند که ما تکرار انتخاباتی همانند مجلس را خواهیم داشت.

متکی در پایان خاطرنشان کرد:  قطعا مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات دشمنان را بار دیگر مایوس خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه