English

فرهنگی در جمع خبرنگاران:

انتخابات هئیت رئیسه مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می شود

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس گفت: تاکنون در فراکسیون‌های مجلس ثبت‌نام‌ها انجام شده است به گونه‌ای که در فراکسیون اکثریت ۴ نفر برای نائب رئیسی ۲۵ نفر برای دبیری و ۲۰ نفر برای ناظرین مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

انتخابات هئیت رئیسه مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه پیرو برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای اجلاسیه دوم که قرار است فردا در مجلس برگزار شود گفت: انتخابات هئیت رئیسه مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام رسمی برای انتخابات هئیت رئیسه مجلس از ساعت ۱۸ امروز تا ۸ صبح فردا خواهد بود.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته در فراکسیون‌های مجلس ثبت‌نام‌ها انجام شده است به گونه‌ای که در فراکسیون اکثریت ۴ نفر برای نائب رئیسی ۲۵ نفر برای دبیری و ۲۰ نفر برای نظار ثبت‌نام کرده‌اند.

فرهنگی درباره گزینه ریاست مجلس تاکید کرد: تا این لحظه فردی دیگر جز محمد باقر قالیباف برای ریاست مجلس اعلام نشده است با این حال ثبت نام‌ها از ساعت ۱۸ به بعد آغاز خواهد شد.

فرهنگی بیان داشت: همچنین آقای قالیباف در جلسه هیئت رئیسه توضیحاتی را درباره مسئله بورس ارائه کردند و روز گذشته همچنین جلسه شورای عالی سران قوا بود که سه محور دیگر در مورد بورس تصمیم‌گیری شد و یک محور باقی‌مانده که امیدواریم با نهایی شدن این تصمیمات اتفاقات مثبتی در بورس رخ دهد و آثارش را در کاهش قیمت‌ها به جای بگذارد.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه هیئت رئیسه مجلس درباره رمزارز‌ها هم بحث شدلذا در این زمینه بنا به تعطیلی نیست، بلکه درباره افزایش نظارت، کنترل و ساماندهی آن بحث و تبادل نظر شد تا شاهد اتفاقاتی که درباره مؤسسات مالی و اعتباری بودیم، نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه