English

ذوالفقاری در جمع خبرنگاران:

اطلس امنیت کاملا آماده شده است/ ۲۵۰ هزار نفر از شعب و صندوق‌های اخذ رای حراست می‌کنند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: در مرحله برگزاری انتخابات فقط ۲۵۰هزار نفر مستقیماً برای حراست از شعب و صندوقهای اخذ رای نیرو حضور دارند.

اطلس امنیت کاملا آماده شده است/ ۲۵۰ هزار نفر از شعب و صندوق‌های اخذ رای حراست می‌کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور عصر امروز چهارشنبه در جریان دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در ساختمان وزارت کشور در میدان فاطمی تهران از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری این انتخابات قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه تامین امنیت برگزاری انتخابات، برنامه هایی تنظیم شده که ان شاالله فرآیند ثبت نام در آرامش کامل برگزار شود و برای تمام مراحل برگزاری انتخابات پیش بینی تامین نظم و امنیت صورت گرفته تا با همکاری مردم و دستگاه های مسئول انجام خواهد شد.

ذوالفقاری گفت: با توجه به افزایش شعب اخذ رای در مرحله برگزاری انتخابات فقط ۲۵۰هزار نفر مستقیماً برای حراست از شعب و صندوقهای اخذ رای نیرو حضور دارند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: علاوه‌بر آن هم باید از مرزهای کشور تا نقاط مختلف شهرها تامین امنیت داشته باشیم که در این زمینه طرح های مان آماده شده و هماهنگی ها در سطوح ملی و استانی انجام شده تا انشاالله انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره همزمانی برگزاری انتخابات با شیوع کرونا در کشور خاطر نشان کرد: دستورالعمل کاملی در این زمینه تنظیم و در حال ابلاغ است که بر اساس آن مجریان و مردم با رعایت پروتکل ها در انتخابات هیچ مشکل و نگرانی از نظر بیماری وجود نخواهد داشت.

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور با تاکید بر اینکه تاکنون در جریان ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتهای شوراها و ریاست جمهوری مورد امنیتی مشاهده نشده است، اظهار کرد: اطلس امنیت کاملا آماده شده است؛ این اطلس با آنچه در گذشته وجود داشت خیلی متفاوت است و همه دستگاه‌های اطلاعاتی کشور اطلاعاتی که در حوزه‌های مختلف کشور داشتند را تجمیع کرده اند. با توجه به اینکه ممکن است در برخی مناطق تغییراتی وجود داشته باشد، این اطلس بصورت مستمر بروز رسانی و جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته های زیر مجموعه نیز برگزار می شود و اوضاع کشور کاملا تحت رصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه