English

عبدالرضا رحمانی فضلی:

تمامی سفرها در ایام عید فطر در سراسر کشور ممنوع است

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خواستار اتخاذ همه تمهیدات لازم برای تحقق ممنوعیت سفرها در تعطیلات عید فطر شد.

تمامی سفرها در ایام عید فطر در سراسر کشور ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا صبح امروز در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی و فرمانده نیروی انتظامی به استناد مصوبه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت کرونا در حضور رییس جمهوری، ممنوعیت تمامی سفر‌ها در ایام عید فطر در سراسر کشور از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ را رسما ابلاغ کرد.

وزیر کشور در این ابلاغیه، از وزارت راه و شهرسازی و ناجا خواست، با پیش بینی همه تمهیدات لازم، ممنوعیت تمامی سفر‌ها در همه مناطق کشور فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی را در بازه زمانی مصوب به نحو کامل محقق کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در رونوشت این ابلاغیه، ضمن جلب همکاری کامل جمعیت هلال احمر برای اجرای مصوبه ممنوعیت سفرها، از سازمان صدا و سیما خواست موضوع ممنوعیت سفر‌ها را از طریق شبکه‌های پر مخاطب رادیو و تلویزیون، مستمرا اطلاع رسانی کند.

جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز گذشته در حضور رییس جمهوری برگزار شد و در این جلسه روسای کمیته‌های بهداشت و درمان، اجتماعی- امنیتی، آموزش و تبلیغات و همچنین قرارگاه عملیاتی گزارش خود را از وضعیت شیوع بیماری در شهر‌های مختلف کشور، وضعیت جدید شهر‌ها از نظر رنگ‌بندی سطح بیماری و اقدامات انجام شده در زمینه کنترل و مهار بیماری و نظارت بر رعایت پروتکل‌ها ارایه کردند.

کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا در این جلسه ضمن موافقت با پیشنهاد تمدید محدودیت‌های اعمال شده در شهر‌های نارنجی و قرمز اعلام کردند که سفر‌ها در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه