English

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

سفر به کرمانشاه در تعطیلات عید فطر ممنوع

حسین خوش اقبال در نشست ستاد کرونا استان کرمانشاه از محدودیت‌های ترددی با دقت در کرمانشاه در آستانه تعطیلات عید فطر خبر داد.

سفر به کرمانشاه در تعطیلات عید فطر ممنوع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با شکننده خواندن وضعیت بیماری کرونا در کرمانشاه تاکید کرد: کرمانشاه در ایام تعطیلات عید فطر پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود و از هموطنان تقاضا داریم که به این استان سفر نکنند.

حسین خوش اقبال در نشست ستاد کرونا استان کرمانشاه با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترددی با دقت در کرمانشاه اجرا می ‌شود، افزود: از مسافرانی که قصد سفر به کرمانشاه را دارند تقاضا داریم که به دلیل شرایط بد استان به واسطه شیوع کرونا، از سفر به این استان صرف نظر کنند.

وی اظهار داشت: همچنین از همشهریان کرمانشاهی که در دیگر استان ها نیز سکونت دارند تقاضا داریم که به دلیل حفظ سلامت اقوام خود و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در ایام عید سعید فطر به استان باز نگردند.

او اظهار داشت: لازم است همه دستگاه‌ها، ائمه جماعات و رسانه ها در آگاه سازی و اقناع جامعه تلاش کنند و یادآوری کنند که استان کرمانشاه در عید فطر پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود.

خوش اقبال گفت: اگرچه شاهد تغییر وضعیت رنگی در برخی شهرستانها هستیم اما این شرایط شکننده است و می طلبد که حساسیت ها نسبت به رعایت پروتکل ها تداوم یابد.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه ادامه داد: از شهرداران توقع می‌رود که در تعطیلات عید فطر بیشتر پای کار بوده تا در آرامستانها کمترین تجمع را داشته باشیم.

خوش اقبال همچنین با تقدیر از اقدام به اطلاع رسانی همراه با آژیر آتش نشانی نسبت به خطر ویروس کرونا گفت: از هلال احمر می خواهیم که با آتش نشانی و دانشگاه علوم پزشکی در این حرکت نمادین برای هشدار به شهروندان همراهی کنند.

وی با اشاره به آئین ها و دید وبازدیدهای مرسوم مناطق اورامانات در عید سعید فطر گفت: می طلبدکه ائمه جماعات و رسانه ها در این مناطق، حساسیت وضعیت فعلی را به جامعه گوشزد کرده و مانع از تشدید وضعیت در استان شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه