English

سردار سلیمانی:

آمادگی داریم در واکسیناسیون عمومی به وزارت بهداشت کمک کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما آمادگی داریم در واکسیناسیون عمومی هم به وزارت بهداشت کمک کنیم.

آمادگی داریم در واکسیناسیون عمومی به وزارت بهداشت کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، نشست سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در محل سازمان بسیج برگزار شد.

در این نشست با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور سازمان بسیج با همکاری وزارت بهداشت اقدام به تشدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی طی سخنانی در این نشست گفت: این جلسه به منظور بررسی چگونگی وضعیت طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است.

وی افزود: از روزی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، مراکز درمانی و شبکه سلامت کشور درگیر مبارزه با این ویروس منحوس شدند و کارنامه درخشانی به یادگار ماند.

سردار سلیمانی ادامه داد: بسیج بر اساس وظیفه ذاتی خود از همان روز اول احساس وظیفه کرد و در اقصی نقاطی کشور که نیازی وجود داشت حضور یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طرح غربالگری در ابتدا و بعد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه یافت و با همکاری با وزارت بهداشت کار جلو رفت، تاکید کرد: وزارت بهداشت همکاری خوبی با ما داشت و تمام چیز‌هایی که تعهد کرده بودند را انجام دادند.

وی ادامه داد: مردم عزیز هم همکاری خوبی داشتند و بیش از هفت میلیون سفیر سلامت قبل از طرح شهید سلیمانی داشتیم. با توجه به نرخ ابتلا در کشور و لزوم حضور گسترده بسیج با هدف گذاری وزارت بهداشت درمان انشاءالله محقق خواهد شد.

سردار سلیمانی افزود: همه شبکه بسیج و سپاه رسالت دارند هرگونه همکاری مورد نیاز را انجام دهند. در سه هفته گذشته جلساتی با فرمانده کل سپاه داشتیم که به گسترش طرح شهید سلیمانی و همکاری با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در آستانه دسترسی به مقادیر بالای واکسن در کشور هستیم و باید تلاش کنیم ابتلا به شدت کاهش یابد تا وقتی واکسیناسیون عمومی آغاز شد کشور در آرامش باشد.

وی تاکید کرد: ما آمادگی داریم در واکسیناسیون عمومی هم به وزارت بهداشت کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در پایان خرداد ماه شاهد انتخابات هستیم و رهبری عزیز هم برای مشارکت گسترده دعوت کردند که این توجه می‌خواهد و باید در کنترل ویروس کرونا دقیق و سریع عمل کنیم. بسیج ظرفیت‌های اجتماعی فراوانی در اقشار و ظرفیت‌های عمومی فراوانی در پایگاه‌ها دارد و توجه و جهت دادن به آن اهمیت دارد.

وی در پایان گفت: ما در میانه این هیاهویی که در دنیا وجود دارد وضعیت مان بهتر بوده است و انشاالله خداوند امسال را سال غلبه بر ویروس کرونا قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه