English

امیر نصیرزاده تاکید کرد؛

لزوم تقویت بیش از پیش روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در بین دانشجویان

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان تیپ دانشجویی دانشگاه شهید ستاری بر لزوم تقویت بیش از پیش روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در بین دانشجویان تاکید کرد.

لزوم تقویت بیش از پیش روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در بین دانشجویان

به گزارش خبرگزاری موج، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن دیدار با فرماندهان تیپ دانشجویان از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به تربیت پذیری انسان از دیدگاه شهید مطهری گفت: این شهید گرانقدر یکی از تفاوت های اساسی انسان با حیوان را در تربیت پذیری بالقوه انسان عنوان می کند و اینکه انسان ذاتا تربیت پذیر ترین مخلوق خداوند است و در این راه غیر از مکتب، الگوها نقش اساسی در تربیت دارند.

وی خطاب به فرماندهان تیپ های دانشجویی، با بیان اینکه شما فرماندهان الگوی دانشجویان دانشگاه افسری هستید بیان کرد: گفتار، رفتار، تفکرات، تعصب، نوع پوشش، همیت قسمتی و امیدواری فرماندهان در اذهان دانشجویان به خاطر سپرده می شود و همیشه از آن در آینده یاد خواهند کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به چرایی آموزش شبانه روزی دانشجویان در دانشگاه های افسری گفت: پرورش و تربیت افسرانی متعهد، متخصص، با انضباط و در تراز انقلاب که با عشق و علاقه دانشگاه افسری را انتخاب کرده اند، نیازمند تلاش، فعالیت و آموزش شبانه روزی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دانشجویان در محیط دانشگاه صد در صد آموزش دیده و فرماندهان اثر گذاری لازم را داشته باشند، می توانند بعد از حضور در یگان مربوطه  کارایی لازم را از خود نشان بدهند.

امیر سرتیپ نصیرزاده حفظ و رعایت سلسه مراتب، مسولیت پذیری، عدم توجه به مسایل حاشیه ای، اطاعت محض از قوانین، انجام بی چون و چرای وظایف محوله، داشتن صداقت و راستگویی، پرهیز از دروغگویی، توجه ویژه به امور تربیتی و حفظ انضباط معنوی از موضوعات مهم دوره دانشجویی است که باید مورد توجه فرماندهان و دانشجویان قرار گیرد و در این راه باید از پیشکسوتان بهره گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت ها و مطالبات ما، مهارت آموزی است خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت بین دانشجویان، برگزاری مسابقات متنوع در رشته های مختلف، نشست مستمر بین فرماندهان، اساتید و مسولین دانشگاه، بهره گرفتن از نخبگان اهل فن و پیشکسوتان در امور تربیتی از مواردی است که باید در این زمینه برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در پایان با بیان اینکه مجموعه فرماندهان در تیپ دانشجویان باید شبانه روزی بکوشند که روحیه سلحشوری و انقلابی و شهادت طلبی را بیش از پیش بین دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری تقویت کنند تصریح کرد: اگر این امر محقق شود بدانید که در محضر خدا و رسول خدا و شهدای عزیزمان شرمنده نخواهیم بود و آن وقت است که با قدرت تمام گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران قدم خواهیم برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه