English

رئیس مجلس شورای اسلامی عید نوروز را به کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشورهای افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن نوروز سال 1400 را تبریک گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی عید نوروز را به کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشورهای افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن پیام ها به شرح ذیل است:

«سلام علیکم؛

صمیمانه‌ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز پذیرا باشید.

تحول در طبیعت، همگام با نوروز که آمیخته با طراوت، رشد و شکوفایی است، آغاز می‌گردد و امید است که  این دگرگونی در سال پیش رو، سرشار از پیشرفت، رفاه و بالندگی روز افزون و همراه با معنویت و عدالت برای همه ملت‌ها باشد.

اعتقاد راسخ دارم؛ محو و مهار بیماری منحوس کرونا ویروس و حل چالش‌های اساسی پیرامون آن از مسیر همدلی و همکاری سازنده دولت‌ها و پارلمان‌ها انجام پذیر است.

فرصت را مغتنم شمرده؛ تأکید می‌نمایم که مجلس شورای اسلامی از هرگونه همکاری و رایزنی با هدف تقویت امنیت، پیشرفت و توسعه همه جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورهای منطقه و همسایه استقبال می‌نماید.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی