English

در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰:

مجوز مجلس برای ارائه تسهیلات به توسعه طرح های آبفای شهری و روستایی

مجلس مجوز استفاده از حداکثر ۱۰ درصد منابع حاصل از مشارکت ملی هر شهر، برای توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی آب شهری همان منطقه را صادر کردند.

مجوز مجلس برای ارائه تسهیلات به توسعه طرح های آبفای شهری و روستایی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی ، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، با ردیف 1 و 2 بند (د) تبصره 8 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در ردیف 1 بند (د) تبصره 8 آمده است: ده درصد(10%) وجوه حاصل از منابع دریافتی از مشترکان داخل شهر‌ها که اقدام به تفکیک ملک و افزایش واحد می‌نمایند موضوع ماده (11) قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب مصوب 11 /10 /1369 با اصلاحات و الحاقات بعدی صرف اصلاح شبکه آب روستایی همان استان براساس شاخص جمعیت و کمبود آب شرب سالم خواهد شد.

در ردیف2 بند (د) تبصره 8 نیز آمده که شرکت‌های آب و فاضلاب استانی مجازند حداکثر ده درصد (10%) از منابع حاصل از مشارکت مالی، مصوب شورای اسلامی هر شهر موضوع تبصره (3) قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب شهری مصوب 24 /3 /1377 با اصلاحات و الحاقات بعدی را برای تسریع در اجرا و توسعه‌ طرح‌های ایجاد تأسیسات آب و فاضلاب با اولویت اجرای طرح‌های فاضلاب در روستاهای همان بخش هزینه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه