English

آزادی ‌خواه در نطق میان‌دستور:

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که کاخ سفید کاملا توخالی است

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: آمریکا که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اش نشان داد این کاخ کاملا توخالی است و دل ملت های دنیا از آن سیاه است، توسط ساکنان این کاخ ناامن شد، پس نمی تواند کدخدای دنیا باشد.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که کاخ سفید کاملا توخالی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام احد آزادی‌ خواه نماینده مردم ملایر در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ، گفت: اگرچه مردم به خاطر برخی بی تدبیری ها درگیر مشکلات معیشتی شده اند، فشار اقتصادی، برخی طبقات اجتماعی را رنج می دهد، تحصیل کردگان را در انتظار اشتغال و جوانان را در انتظار ازدواج قرار داده است، اما این نیازمندی ها نباید خدمات متنوع و متکثر انقلاب را تحت الشعاع قرار دهد.

وی افزود: قوم بخشی انقلاب اسلامی تا جایی است که دشمن شکست خورده می خواهد ما را در شرق و غرب کشورمان محدود کند، غافل از آنکه صدای انقلاب امروز از طرفی به قلب آمریکای لاتین رسیده و از سوی دیگر آفریقا را تحت تأثیر قرار داده است؛ آیا این عزت نیست؟

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی برای مقدماتی ترین اقدامات پزشکی، هندی ها و بنگلادشی ها حداقل های درمانی ما را انجام می دادند اما امروز به برکت انقلاب، پیشرفته ترین و پیچیده ترین اقدامات درمانی، جراحی های سنگین، پیوند مغز استخوان، حساس ترین پیوندهای اعضا، توسط جوانان عزت آفرین انقلابی انجام می شود و کشور عزیزمان یکی از کشورهای توریست درمان دنیا معرفی شده است، آیا این عزت و افتخار نیست؟

آزادی‌خواه با بیان اینکه روزی انگلیسی ها و آمریکایی ها در این آب و خاک بر سر ثروت ما رقابت داشتند و هیچ صدایی از این کشور در دفاع از داشته های خود بلند نبود، تصریح کرد: امروز غرش موشک های ساخته شده توسط جوانان انقلابی این کشور، عین الاسدها را در هم می کوبد که استکبار و استبداد جرأت نفس کشیدن ندارد، آیا این عزت و اقتدار نیست؟

وی افزود: هرگاه ما خود را باور داشتیم، استعداد و هوش سرشار ایران اسلامی را پذیرفتیم و بر اندوخته های خود تکیه کردیم، موفقیت های فوق تصور را به دست آوردیم. ۴۲ سال پیش با همین روحیه در اوج اقتدار، آمریکایی های مستبد را از این کشور بیرون انداخته و رشد و بالندگی کسب کردیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز برای حل مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم و بی عدالتی ها باید باقیمانده تفکر آمریکایی را در اوج اقتدار از این کشور بیرون بریزیم، تفکری که برای به دست آوردن نیازهای اول کشورش چشم به دست دشمن دارد، تفکری که ظرفیت خود را نمی بیند، تفکری که از دشمن پوشالی کدخدا ساخته شده است، تفکری که ظرفیت های برساخته از بازتاب انقلاب در خاورمیانه و ۱۵ کشور همسایه را نبیند و باید بدانیم «سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد، آنچه که خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد»، نمی تواند حلال مشکلات کشور باشد.

آزادی‌خواه تصریح کرد: آمریکا که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اش نشان داد این کاخ کاملا توخالی است و دل ملت های دنیا از آن سیاه است، توسط ساکنان این کاخ ناامن شد، پس نمی تواند کدخدای دنیا باشد.

وی تاکید کرد: در ماه های پایانی دولت، همه تلاش خود را به کار گیرید تا توسعه صادرات اجرایی شود؛ آقای قالیباف! ظرفیت بازار مهیای روسیه را در سفر اخیر خود دیدید، تقریبا همه کشورهای همسایه منتظر یک اقدام مؤثر برای صادرات هستند. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز بیش از هرچیز کشور ما نیاز به صدای واحد دارد،اظهار داشت: در ماه های پایانی دولت دوازدهم به جای سخنان و موضع گیری های اختلافی، همه تلاش را برای تقویت روحیه تعامل و کار و تلاش و خدمت صادقانه برای مردم به کارگیریم تا نتیجه آن در انتخابات ۱۴۰۰، حضور حداکثری باشد.

آزادی‌خواه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتصاد مقاومتی، توزیع عادلانه ثروت، توجه به محرومین در مناطق مختلف اما ما اجرا نکردیم.

وی تاکید کرد: اگر فرامین رهبر معظم انقلاب را امروز سرلوحه کار خود در دولت و مجلس قرار دهیم، حتما پایان شب سیه، سپید خواهد بود و ما به آینده خوش بین هستیم که از آن ملت عزیز ایران اسلامی است به شرط آنکه همه با هم پشتیبان ولایت فقیه و از ملت عزیزمان دفاع جانانه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه