English

جهانگیری:

آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی اکنون به میثاق و تعهد یکایک تبدیل شده است

معاون اول رییس جمهور گفت: آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است.

آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی اکنون به میثاق و تعهد یکایک تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

٢٢ بهمن؛ چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد. انقلابی که به نام خدا آغاز شد و با مشارکت موثر همه گروه‌ها و طبقات اجتماعی و معماری مردم سالارانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید. آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است. انقلاب آن روز نتیجه آگاهی و جان فشانی همه بود و امروز هم بدون تبعیض از آنِ همه ایرانیان اعم از زنان و مردان، نسل‌ها و گروه‌های اجتماعی، اقوام و مذاهب است. حفظ و بالندگی این میراث ملی و دینی در پاسداشت و پیگیری عملی آرمان‌های انقلاب یعنی آزادی، استقلال، جمهوریت، عدالت و پیشرفت همه جانبه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه