English

نقدعلی خطاب به قالیباف:

نمی‌ خواهیم قصه شفافیت ابزاری برای انتخابات ریاست جمهوری باشد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس خطاب به قالیباف گفت: امروز در مجلس چو افتاده است که جنابعالی می‌خواهید کاندیدای ریاست جمهوری شوید و برخی از اقداماتی که انجام می‌دهید، مقدمه کاندیداتوری است. ما نمی‌خواهیم قصه شفافیت هم ابزاری برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

نمی‌ خواهیم قصه شفافیت ابزاری برای انتخابات ریاست جمهوری باشد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: روز گذشته درباره کلیات لایحه بودجه در مجلس رأی گیری شد که بنده زمانی که از نمایندگان سوال کردم که آیا لایحه دولت درباره بودجه به رأی گذاشته شد یا مصوبه کمیسیون تلفیق، اختلاف نظر وجود داشت و برخی نمی‌دانستند که به کدام یک رأی داده اند.

وی بیان کرد: سوال بنده آن است که حال که لایحه بودجه به دولت برگردانده شد، براساس کدام یک از مفاد آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بود؟!

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به قالیباف اظهار داشت: امروز در مجلس چو افتاده است که جنابعالی می‌خواهید کاندیدای ریاست جمهوری شوید و برخی از اقداماتی که انجام می‌دهید، مقدمه کاندیداتوری است. ما نمی‌خواهیم قصه شفافیت هم ابزاری برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

در ادامه جلسه محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: روز گذشته بنده قبل از رأی گیری درباره بودجه به صورت دقیق گفتم که کلیات بودجه به رأی گذاشته می‌شود و اگر رأی بیاورد، وارد جزئیات می‌شویم اما اگر رأی نیاورد، لایحه بودجه به دولت بازمی گردد.

وی بیان کرد: آقای نقدعلی! شما باید بدانید که به حق نمایندگان ظلم کرده اید که گفتید نمایندگان نمی‌دانستند که به چه چیزی رأی دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات الیاس نادران مبنی بر اینکه چرا رأی گیری درباره بودجه علنی نشد؟ گفت: روز گذشته شما درخواست کردید رأی گیری با ورقه انجام شود اما احمد امیرآبادی فراهانی با شما صحبت کرد و همه قانع شدید و امضای خود را پس گرفتید.

قالیباف تصریح کرد: در قانون آئین نامه داخلی مجلس آمده است که رأی گیری درباره شوراهای استانی باید با ورقه انجام شود اما ما آن را به دلیل کرونا و با وجود آنکه در قانون الزام وجود دارد، به صورت الکترونیکی انجام دادیم. چطور در جایی که الزام نداریم و در شرایط کرونایی با ورقه رأی گیری شود.

وی گفت: لطفاً دوستان نظرات شخصی خود را به عنوان نظرات همه نمایندگان مطرح نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی