English

سرلشکر باقری:

باید مکتب سردار سلیمانی استخراج و ترویج شده و به همه نشان داده شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید مکتب سردار سلیمانی استخراج و ترویج شود. مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اقدامات پرشور و جهادی در حال ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند.

باید مکتب سردار سلیمانی استخراج و ترویج شده و به همه نشان داده شود

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه ٢٩ دی ماه در همایش سراسری گردهمایی مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با درود و سلام به امام زمان (عج)، امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید مکتب سردار سلیمانی استخراج و ترویج شود. مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اقدامات پرشور و جهادی در حال ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز عملیات کربلای ۵ ادامه داد: این عملیات بسیار مهم بود که بیش از سه ماه به طول انجامید و با کربلای ٨ به خاتمه رسید و به همراه عملیات کربلای ۴ و سایر عملیات ها، سال ۶۵ را به سال عملیات های پر شمار آفندی تبدیل کرد.

باقری افزود: عملیات کربلای ۴ عملیات بسیار ارزشمندی بود و کار بسیار سنگینی در آن عملیات به انجام رسید. ما تجربه امواج اروند را داشتیم، اما باید بگوییم که جریان آب در اروند با عملیات والفجر ٨ متفاوت بود و دشمن که راه و روش ما در عملیات والفجر ٨ را فهمیده بود اقدام به بستن نهرهای فرعی کرد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه نباید صرفا به عملیات های پیروز توجه کنیم، اظهار کرد: در دفاع مقدس این تجربه عملیات های نا‌موفق بود که باعث شد تا ما عملیات های موفقی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه