English

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج:

رابطه حاج قاسم سلیمانی با مردم یکی از درس‌های بزرگ برای مسئولان است/ حاج قاسم از شهادت خود اطمینان داشت

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رابطه حاج قاسم با مردم یکی از درس های بزرگ برای مسئولان کشوری است؛ وی برای حل مشکلات مردم شخصا پیگیری می کرد.

رابطه حاج قاسم سلیمانی با مردم یکی از درس‌های بزرگ برای مسئولان است/ حاج قاسم از شهادت خود اطمینان داشت

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سیلمانی و گرامیداشت یاد و نام این شهید بزرگوار اظهار داشت: رابطه حاج قاسم سلیمانی با مردم یکی از درس های بزرگ برای مسئولان کشوری است.

وی افزود: او هر بار که برای مدت کوتاهی به کرمان می رفت ساعت ها پای درد دلهای مردم کرمان می نشست و نامه های آنها را می خواند و برای حل مشکلات مردم شخصا پیگیری می کرد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: او از ارتباط با مردم نمی‌هراسید و معقتد بود مدیری که در طبقه دوازدهم در دفتر کارش بنشیند، دیگر حالی ندارد تا مشکلات مردم را بفهمد و از نزدیک آن را لمس کند و برای همین است که می بینیم همیشه در دسترس مردم بود و با وجود خطراتی که ممکن بود برایش پیش بیاید هیچ وقت خود را از دسترس مردم دور نکرد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس تصریح کرد: وقتی خانواده های شهدا را می دید سر از پا نمی شناخت و در مقابلشان متواضع و خاکسار بود.

علیزاده افزود: از ویژگی های دیگر حاج قاسم سلیمانی، معرفت خاص او به شهدا و شهادت بود و حاج قاسم که از بازماندگان و بقیة الشهدای دفاع مقدس بود در طول این سی و چند سال که از جنگ گذشته بود همواره در فراق دوستان و همرزمان شهیدش می سوخت و ناله سر می داد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: او حقیقتا با ارواح مطهر شهیدان ارتباط خاص داشت و از آنان الهام می گرفت.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس ابراز کرد: مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی که در روز شهادت حاج قاسم دادند به خوبی اشاره می کنند که دیشب ارواح مطهر شهیدان روح مطهر حاج قاسم را در آغوش گرفتند.

وی در پایان گفت: من باور دارم که حاج قاسم از شهادت خود اطمینان داشت و در ساعات آخر حیات دنیوی خود برای پیوستن به دوستان شهیدش لحظه شماری می کرد و دست نوشته او در ساعات آخر و در زمان پرواز او از دمشق به بغداد چنین حقیقتی را آشکار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه