English

صباغیان در تذکر شفاهی:

باید متخلفان بودجه‌ ای مشخص شوند

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس تأکید کرد: رویکرد و نگاه ما باید به سمت نظارت برود و باید متخلفان بودجه‌ای مشخص شوند که برای سال‌های بعد با مشکل روبرو نشویم.

باید متخلفان بودجه‌ ای مشخص شوند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با بیان اینکه ارائه گزارش تفریغ بودجه ۹۸ بسیار خوب بود، گفت: برای نمایندگان این مسئله بسیار مهم است که گزارش بودجه سال‌های گذشته را بررسی کنند تا بتوانیم برای بودجه سال آینده بهتر تصمیم بگیریم.

وی بیان کرد: مجلس مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به تصویب رساند اما متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان عملیاتی شده و این تخلف است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید افراد متخلف و کسانی که در بودجه تخلف کردند، مشخص و با آنان برخورد شود و ما باید بدانیم چه کسانی در این زمینه کوتاهی کرده‌اند؟

صباغیان افزود: مهم است مشخص شود چه اقداماتی برای برخورد با این افراد، انجام و چه کسانی محکوم شده‌اند اما صرفاً گزارش تفریغ بودجه قرائت می‌شود.

وی تأکید کرد: رویکرد و نگاه ما باید به سمت نظارت برود و باید متخلفان بودجه‌ای مشخص شوند که برای سال‌های بعد با مشکل روبرو نشویم.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: باید رئیس دیوان محاسبات این موضوع را پیگیری و گزارش آن را به مجلس ارائه کند، چرا که برای مجلس انقلابی مهم است که این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درباره تذکر شما پیرامون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، باید بگویم که مصوبه مجلس پیرامون همسان‌سازی، در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به متناسب‌سازی تبدیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه