English

دلخوش طی تذکری:

بی توجهی در تقویت رسانه های اینترنتی داخلی موجب شد وزارت اطلاعات در حد یک تبلیغاتچی باشد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: رسانه های داخلی در تلاش بودند تا مخاطبان فوتبال دوست را بدون هیچ دغدغه ای به تماشای بازی فینال بازیکنان آسیا بنشانند اما با بی توجهی که در تقویت رسانه های اینترنتی داخلی صورت گرفته بود، موجب شد این وزارتخانه در حد یک تبلیغاتچی پلتفورم های خارجی را تنزل پیدا کند.

بی توجهی در تقویت رسانه های اینترنتی داخلی موجب شد وزارت اطلاعات در حد یک تبلیغاتچی باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری گفت: روز 29 آذر در شرایطی کشور و رسانه های داخلی به دلیل تحریم های ناجوانمردانه در یک بازی سیاسی از سوی کنفدراسیون آسیا مورد تحریم قرار گرفته بود تا پازل محرومیت بازیکن پرسپولیس را کامل کنند، متاسفانه شاهد هجوم به رسانه های داخلی که جبهه ای را علیه تحریم  تشکیل داده بودند، بودیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه های داخلی در تلاش بودند تا مخاطبان فوتبال دوست را بدون هیچ دغدغه ای به تماشای بازی فینال بازیکنان آسیا بنشانند اما با بی توجهی که در تقویت رسانه های اینترنتی داخلی به عنوان یکی از ارکان شبکه ملی ارتباطات توسط وزارت ارتباطات و فناوری صورت گرفته بود، موجب شد این وزارتخانه در حد یک تبلیغاتچی پلتفورم های خارجی را تنزل پیدا کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه این موضوع موجب ضربه ای به وحدت شد در صورتی که ما باید از اتحاد رسانه های داخلی و بازیکنان فوتبال به ویژه پرسپولیس حمایت کنیم، مردم می توانستند بر روی اینترنت داخلی و با استفاده از پلتفورم های بومی به تماشای مسابقه بپردازند اما این حق الناس نادیده گرفته شده و خواهشمندم هیات رئیسه مجلس و وزارت ارتباطات در این مورد پیگیری لازم را انجام دهد.

دلخوش در تذکر دیگر با اشاره به تصویب تامین قیر رایگان در مجلس، گفت: ما در این مصوبه 5 هزار میلیارد تومان برای تامین قیر در نظر گرفته بودیم اما اکنون قیر 4 میلیون تومانی تبدیل به 7 میلیون تومان شده است و یک میلیون تن قیر را تبدیل به جیگر زلیخا کرده اند و حتی مبلغی را که مجلس برای این موضوع در نظر گرفته بود با توجه به افزایش قیمت قیر دیگر جوابگوی استان ها نیست.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع تامین قیر حتی در لایحه بودجه 1400 نیز ذکر نشده و باید این موضوع مدنظر نمایندگان مجلس قرار گیرد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه موضوع تامین قیر رایگان را بررسی کرده و دیوان محاسبات هم گزارش آن را ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه