English

مالکی در گفتگو با خبرگزاری موج:

اگر روحانی برنامه هایش در چارچوب اقدامات قانون اساسی بود، لایحه بودجه ۱۴۰۰ را خودش به مجلس می آورد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر روحانی برنامه هایش در چارچوب اقدامات قانون اساسی است ای کاش لایحه بودجه ۱۴۰۰ را خودشان به مجلس می آوردند در ضمن تصویب طرح اقدام ملی برای لغو تحریم ها هم مصوبه مجلس است و دولت باید آنرا اجرایی کند.

اگر روحانی برنامه هایش در چارچوب اقدامات قانون اساسی بود، لایحه بودجه ۱۴۰۰ را خودش به مجلس می آورد

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  پیرامون واکنش دولت نسبت به مصوبه مجلس اخیر مجلس درباره لغو تحریم ها گفت: بنده تعجب می کنم چرا اقای رییس جمهور چنین حرفی را زده اند، آقای روحانی بر چه اساسی به مصوبه مجلس تعرض کردند.

وی ادامه داد: اگر روحانی برنامه هایش در چارچوب اقدامات قانون اساسی است ای کاش امروز لایحه بودجه ۱۴۰۰   را خودشان به مجلس می آوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هرحال از وظایف ذاتی مجلس است که در رابطه با موضوعاتی که به حیثیت نظام بستگی دارد تصمیم گیری کند.

مالکی اظهار کرد: در اغلب جلسات کمیسیون امنیت ملی،  نمایندگان دولت حضور داشتند و اظهار نظر می کردند به خصوص دوستانی از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه نیز حضور داشتند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در مورد ماده ۶ و تاریخ اجرای این طرح ایراد گرفت که اصلاح شد، خاطرنشان کرد: دولت موظف است که بعد از تایید مراحل قانونی از طریق شورای نگهبان نسبت به اجرای مصوبات این قانون اقدام کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های روز گذشته سخنگوی دولت پیرامون این طرح، گفت: دیروز هم اقای ربیعی مخالفت دولت با این طرح را اعلام کرد که نمایندگان پاسخ محکمی به آن دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در شرایطی که کشور نیاز به هماهنگی دارد و تروریست ها اقداماتی را علیه ایران انجام می دهند؛  آقای رییس جمهور نباید حرف هایی را مطرح کند که مورد بهره برداری رسانه های بیگانه قرار گیرد.

مالکی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین تصویب طرح اقدام ملی برای لغو تحریم ها مصوبه مجلس است و دولت هم باید آنرا اجرایی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    حسن کلیددار فقط بوجه را اسمی به مجلس داد پول بوجه سال جدیدرفته داخل حساب حسن کلیدساز با وزیرهای نااهلش ومدیران بی شرفش

  • ناشناس

    بودجه هیات های مذهبی حوزعلمیه وواینگونه مراکزراقطع کنیدوپولش رادراستانهای سیستان وبلوچستان وخوزستان وبوشهرهزینه کنیدومدارس کپری رابرچینید.....

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه