English

احد آزادی خواه:

سزاوار این است آقای روحانی به مجلس می ‌آمد تا بودجه را تقدیم مجلس کند

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: نظر ما این بود که سزاوار این است آقای روحانی به خاطر مردم و کشور مراقبت‌های بهداشتی را تشدید می‌کرد و به مجلس می‌آمد تا بودجه را تقدیم مجلس کند. قضاوت به عهده مردم است.

سزاوار این است آقای روحانی به مجلس می ‌آمد تا بودجه را تقدیم مجلس کند

به گزارش خبرگزاری موج، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی مستند به ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: ما انصافا شرایط را درک می‌کنیم وضعیت کرونا مصوبات ستاد کرونا و همین که سمت راست و چپ من صندلی‌ها خالی است یعنی تدبیری شده؛ عده‌ای از نمایندگان در سالن مشروطه و عده‌ای در تلقین هستند که مراقبت شود که کار را تعطیل نکنیم و آینده کشور را کان لم یکن شیا مذکورا نپنداریم.

وی اضافه کرد: اینجا جای تدبیر است امروز مهمترین مسئله ۱۴۰۰ یعنی بودجه را در دستور کار داشتیم حقوق معلمین، کارگران، کشاورزان، کارکنان دولت، جاده، ریل و سرمایه گذاری همه در بودجه عمومی آمده است و نباید مجلس و دولت به آن کم توجهی کنند.

آزادی خواه یادآور شد: ضمن خداقوت به آقای نوبخت و همکارانشان و آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور نظر ما این بود که سزاوار این است آقای روحانی به خاطر مردم و کشور مراقبت‌های بهداشتی را تشدید می‌کرد و به مجلس می‌آمد تا بودجه را تقدیم مجلس کند. قضاوت به عهده مردم است.

نیکزاد که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: طبق ماده ۸۲ آیین نامه، دولت موظف به ارائه لایحه بودجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه