English

قالیباف در پاسخ به اخطار نوری قزلچه:

وظیفه مجلس آن است که در هر موضوعی دخالت کند

رئیس مجلس گفت: مجلس در رأس امور است و حق و وظیفه مجلس آن است که در هر موضوعی دخالت کند و تصمیم بگیرد اما در اینجا مهم آن است که حتماً قانون اساسی و شرع رعایت شود.

وظیفه مجلس آن است که در هر موضوعی دخالت کند

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا نوری قزلچه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی و در جریان بررسی طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، گفت: قطعاً همه نمایندگان واقف هستند که امروز و در قالب این طرح دوفوریتی یک تصمیم مهم امنیتی می‌گیریم.

وی بیان کرد: این در حالی است که در هیچ جای این طرح، محلی برای شورای عالی امنیت ملی گذاشته نشده است و همچنین این طرح بار مالی دارد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده، گفت: اخطار شما را وارد نمی دانم، چرا که ما در مجلس شورای اسلامی اختیار داریم که درباره هر موضوعی تصمیم گیری کنیم.

وی بیان کرد: مجلس در رأس امور است و حق و وظیفه مجلس آن است که در هر موضوعی دخالت کند و تصمیم بگیرد اما در اینجا مهم آن است که حتماً قانون اساسی و شرع رعایت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وظیفه بررسی طرح مذکور را داشت تا مغایرتی با قانون اساسی نداشته باشد و حتماً دوستان این موضوع را رعایت می‌کنند.

قالیباف گفت: اما اینکه شما می‌گویید بررسی این موضوع در حیطه اختیارات شورای عالی امنیت ملی است و مجلس نباید ورود کند، به هیچ وجه درست نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه