English

اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت:

۴۵ درصد کاهش تردد در جاده‌ های کشور داشتیم/ افتتاح راه‌آهن خواف-هرات تا پایان ماه جاری

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۵ درصد کاهش تردد در جاده‌ های کشور داشتیم و امیدواریم با همکاری وسیع مردم زنجیره انتقال بیماری شکسته شود.

۴۵ درصد کاهش تردد در جاده‌ های کشور داشتیم/ افتتاح راه‌آهن خواف-هرات تا پایان ماه جاری

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران، گفت: ۴۵ درصد کاهش تردد در جاده‌ های کشور داشتیم و امیدواریم با همکاری وسیع مردم زنجیره انتقال بیماری شکسته شود.

اسلامی با اشاره به خط ریلی خواف-هرات، گفت: کشورهای محصور در خشکی بویژه افغانستان به شدت دنبال این بودند و هستند که به آب‌های آزاد دسترسی داشته باشند که با توافق‌های چند جانبه گسترش فرصت‌های ترانزیتی را دنبال می‌کنیم. کار اجرایی راه آهن خواف - هرات به اتمام رسیده است و تا پایان همین ماه با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور این خط ریلی را افتتاح خواهیم کرد.

  وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به صورت ۱۰۰ درصدی در پروازهای هوایی انجام می‌شود، گفت: یک صندلی خالی در تمام پروازها در کنار هر نفر است ضمن اینکه کل سیستم حمل و نقل عمومی هوایی، ریلی و جاده ای به سامانه وزارت بهداشت متصل شده است و کسانی که نتیجه تست کرونای آنها مثبت است، از پذیرش‌شان جلوگیری می‌شود و در همین چند روز گذشته نزدیک ۷۰۰ نفر شناسایی شدند و از استفاده آنها از وسایل حمل و نقل جلوگیری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی