English

در دیدار ظریف با رئیس جمهور کوبا؛

ایران و کوبا برای همکاری در زمینه تولید واکسن کرونا آمادگی خود را اعلام کردند

در دیدار وزیر خارجه کشورمان با رئیس جمهور کوبا، دو طرف آمادگی خود را برای همکاری در زمینه تولید واکسن و از جمله واکسن ویروس کرونا اعلام کردند.

ایران و کوبا برای همکاری در زمینه تولید واکسن کرونا آمادگی خود را اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار با مقامات کوبایی به شکل ویدئو کنفرانسی با آقای میگل دیاز کانل رئیس جمهور کوبا نیز گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

در این گفت‌وگو رئیس جمهور کوبا بر مواضع کشورش در ضدیت با تحریم‌ ها و اقدامات آمریکا علیه ملت ایران و همچنین حق ایران در بهره‌برداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای تأکید کرد.

ظریف نیز از با تشکر از حمایت کوبا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دعوت جناب آقای روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از ایشان برای دیدار از جمهوری اسلامی ایران را تجدید کرد.

در این گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی همچنین روابط خوب سیاسی میان دو کشور مورد تاکید قرار گرفت و به ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط و همکاری‌های اقتصادی دو کشور ایران و کوبا اشاره شد و دو طرف آمادگی خود را برای همکاری در زمینه تولید واکسن و از جمله واکسن ویروس کرونا اعلام کردند.

موضوع انرژی و همکاری‌های نفتی میان دو کشور نیز از دیگر موضوعات مورد مذاکره ظریف با رئیس جمهور کوبا آقای میگل دیاز کانل بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه