English

امروز؛

بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک ‌بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد

صبح امروز بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک‌بر تاکتیکی صبح امروز چهارشنبه به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد.

بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک ‌بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز چهارشنبه در مراسمی که با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) و جمعی از فرماندهان نظامی در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک‌بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد.این خودروها توسط معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش بازتولید و به ناوگان تحرک و ترابری این نیرو ملحق شدند.

امیر حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: در حوزه خودروهای فوق سنگین تانکر با مشکلاتی مواجه بودیم. خودروهایی که امروز بازتولید و به ناوگان نزاجا ملحق شدند، آهن قراضه‌ای بیش نبودند اما با همفکری با کارشناسان اهل فن تصمیم گرفتیم که اسم آهن فراضه ها را بازتولید و به ناوگان فوق سنگین خودارحاق کنیم.

وی افزود: امروز شاهد الحاق تانکبرهایی هستیم که قادرند دو تانک را بصورت همزمان خوب کنند که این موضوع شگفت انگیز است. تعداد خودروهای که امروز بازتولید شده است قادر هستند یک لشکر زرهی را از دورترین نقطه به دورترین نقطه کنند.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی ملحق به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ملحق شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی