English

نصیرایی در گفتگو با خبرگزاری موج:

طرح جمعیت و تعالی خانواده به زودی به صحن علنی می آید/ پیش‌بینی مشوق‌های فرزندآوری در طرح «جمعیت و تعالی خانواده»

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح افزایش جمعیت مراحل پایانی خود را در کمیسیون طی می کند و به زودی به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

طرح جمعیت و تعالی خانواده به زودی به صحن علنی می آید/ پیش‌بینی مشوق‌های فرزندآوری در طرح «جمعیت و تعالی خانواده»

حجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج، با اشاره به اقدامات انجام شده در مجلس یازدهم جهت افزایش جمعیت و تعالی خانواده، اظهار داشت: بعد از تشکیل مجلس یازدهم و آغاز فعالیت کمیسیون فرهنگی، رسیدگی به مباحث مربوط به افزایش جمعیت و سر و سامان دادن به فضای مجازی اولویت کاری نمایندگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در کمیسیون فرهنگی تمام تمرکزمان را برای تهیه و تدوین طرح جمعیت و تعالی خانواده به کار گرفته ایم،  ادامه داد: خوشبختانه این طرح مراحل پایانی خود را در کمیسیون طی می کند و به زودی به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در طرح تعالی جمعیت، گفت:  در این طرح، از ظرفیت های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و معیشتی که می تواند در حوزه فرزندآوری موثر واقع شود، استفاده شده است.

نصیرایی با بیان اینکه در طرح افزایش جمعیت و تعالی خانواده برای دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی تکلیف هایی تعیین شده است، تصریح کرد: همچنین در این طرح در حوزه آموزش و پرورش، صداوسیما، مجموعه های بیمه ای کشور و دستگاه های مالیاتی تکالیفی تعریف شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در این راستا یک عزم جمعی شکل گرفته است تا این تهدید بسیار جدی که بر سر راه کشور وجود دارد، برداشته شود. 

نصیرایی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت با این طرح تشویقی افزایش جمعیت موافقت کرده است، گفت: ما درباره این طرح با نمایندگان دولتی ارتباط داشتیم و از سازمان‌های مرتبط دولتی نیز برای مشورت درباره این طرح در جلسات مجلس دعوت کردیم، با توجه به اینکه بارمالی سنگینی این طرح دارد اما آقایان انگیزه دارند این کار به نتیجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    شما نمیخواد مردم را به فرزندآوری تشویق کنی کاری کن مردم همین فرزندا را بتونند نگه دارند و به ثمر برسونند .

  • ناشناس

    خودمان نمی توانیم سر خودمون بچرونیم اون وقت یکی دیکه رو بدبخت کنیم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه