English

روحانی در دیدار با سفیر اسپانیا:

روابط اقتصادی ایران و اسپانیا بدون تاثیرپذیری از تحریم‌ های آمریکا تعمیق یابد

رئیس جمهور گفت: با اراده ای که در مقام‌های ارشد ایران و اسپانیا وجود دارد، روابط اقتصادی دو کشور بدون تاثیرپذیری از تحریم‌های های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد.

روابط اقتصادی ایران و اسپانیا بدون تاثیرپذیری از تحریم‌ های آمریکا تعمیق یابد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه «لوئیس فیلیپه فرناندس دلاپینا» سفیر جدید اسپانیا در تهران، گفت: بسیاری از کشورهای جهان گرفتار دو ویروس کرونا و یکجانبه گرایی آمریکا شده اند و برای مقابله با این دو ویروس، باید همگی متحد شده و به یکدیگر کمک کنیم.

وی روابط تهران – مادرید را رو به توسعه و پیشرفت خواند و ابراز امیدواری کرد با اراده ای که در مقام‌های ارشد ایران و اسپانیا وجود دارد، روابط اقتصادی دو کشور بدون تاثیرپذیری از تحریم‌های های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد.

سفیر جدید اسپانیا در تهران نیز با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور اظهارداشت: روابط ایران و اسپانیا  خوب است اما همسو با ظرفیت های گسترده دو کشور نیست و باید شاهد شکوفایی این روابط بویژه در حوزه اقتصادی باشیم.

«لوئیس فیلیپه فرناندس دلاپینا» با تاکید بر اینکه کشورش از برجام حمایت می کند و معتقد است که برجام جایگزینی ندارد و همه باید برای حفظ آن بکوشند، گفت: اسپانیا در کنار اروپا پشتیبان حفظ برجام و رسیدن آن به نتایج مطلوب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی