English

کدخدایی:

سامانه سَنا به صورت آزمایشی انتخابات میان دوره ‌ای مجلس را رصد می ‌کند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: به منظور نظارت بر انتخابات، سامانه آنلاین نظارتی را به نام سامانه سَنا افتتاح کردیم که در این مرحله از انتخابات به صورت آزمایشی، اتفاقات را رصد می‌کند.

سامانه سَنا به صورت آزمایشی انتخابات میان دوره ‌ای مجلس را رصد می ‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز جمعه بیست‌ویکم شهریور ماه با اشاره به برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور نظارت بر انتخابات، سامانه آنلاین نظارتی را به نام سامانه سَنا افتتاح کردیم که در این مرحله از انتخابات به صورت آزمایشی، اتفاقات را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: ناظران شورای نگهبان بر سر صندوق‌ها گزارش‌ها را به صورت آنلاین ارسال می‌کنند و همکاران ما در ستاد انتخاباتی رسیدگی لازم را انجام خواهند داد. اگر خدای ناکرده تخلفی مشاهده شود، از کسانی که در جریان مشکل هستند انتظار داریم گزارش تخلفات را به دفاتر ما یا هیئت‌های نظارتی ۸ استان و یا ستاد مرکزی انتخابات ارسال کنند؛ قطعاً به تخلف‌ها رسیدگی می‌کنیم.

کدخدایی افزود: نظارت بر روند انتخابات وظیفه‌ ماست و خوشبختانه در ستاد مرکزی و ستادهای استانی این کار به خوبی انجام می‌شود. اطلاعیه های هیئت نظارت بر انتخابات از طریق رسانه ملی منتشر خواهد شد و چیزی حدود ۲۴ گروه بازرس ویژه از تهران برای هشت استان محل برگزاری انتخابات اعزام کردیم تا علاوه بر همکاران مستقر در استان‌ها، بازرسان ما نظارت ویژه‌ای را داشته باشند. آنها هم در حوزه‌های انتخابی مستقر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه