English

قالیباف در نطق پیش از دستور:

کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند خائن و جنایتکار هستند

رئیس مجلس تاکید کرد: دفاع از فلسطین معیار روشن تعیین حق طلبان و عدالت خواهان و جدایی آنان از منافقان است و کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند خائن و جنایتکار هستند.

کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند خائن و جنایتکار هستند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرارداد امارات و رژیم صهیونیستی گفت: سازش ذلیلانه اماراتی ها با رژیم جنایتکار صهونیستی خیانتی آشکار به ارزش های انسانی، آموزه های اسلام و آرمان فلسطین است.

وی بیان کرد: پرده نفاق و تزویر دیگر برافتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به اسلام چهره واقعی خود را آشکار کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دفاع از فلسطین معیار روشن تعیین حق طلبان و عدالت خواهان و جدایی آنان از منافقان است و کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند خائن و جنایتکار هستند.

وی بیان کرد: به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه شوم و ضدانسانی را داشته باشند، هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد و روز به روز با قدرت و آگاهی بیشتر امت اسلامی و مردم شریف فلسطین ادامه خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صف بندی آشکار بین حق و باطل، منافقان و مسلمین، دشمنان رژیم جنایتکار صهیونیستی و دوستان آن، بی گمان باعث قدرتمندتر شدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد شد.

قالیباف افزود: همچنین سی امین سالگرد باشکوه ورود آزادگان سرافراز و قهرمان کشور عزیزمان را گرامی می‌داریم و به تعبیر مقام معظم رهبری، این عزیزان آزاده الماس‌های درخشان هستند.

وی گفت: در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سیدعلی اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای آنان بود ارج می نهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوب است در این شرایطی که کشور قرار دارد و مردم در سختی و مشقت هستند، از شرایط سخت این عزیزان بازخوانی داشته باشیم، چرا که الگوی صبر و بردباری و تحمل هستند.

قالیباف ادامه داد: برخی از این عزیزان بیش از ۱۰ سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوره همراه خود دارند و وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم تلاش برای تأمین شرایط و تصویب قوانین حمایتی برای ایثارگران است.

وی گفت: امیدوارم معاونت رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقیمانده از دولت دوازدهم به موضوعات، مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی کنند و هر کجا لازم باشد مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه