English

لاجوردی در گفتگو با موج مطرح کرد:

کرونا دلیل عدم حضور روحانی در مجلس!/ جان جوانان کم ارزش تر از جان یک نفر ؟!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه چند ماه است که جوانان را در بلاتکلیفی گذاشته بودیم که بدترین تاثیرات را به لحاظ روحی و روانی برای آنها به همراه داشته است بنابراین در چنین شرایطی نباید فقط رییس جمهور را مستثنی کنیم و ایشان حضور در مجلس را مانع بدانند!

کرونا دلیل عدم حضور روحانی در مجلس!/ جان جوانان کم ارزش تر از جان یک نفر ؟!

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به حضور نیافتن حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه مجلس برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، اظهار داشت: رییس جمهور موظف است با حضور در مجلس به تشریح کلیات برنامه های وزیر یا وزرای پیشنهادی پرداخته و مستقیما پاسخگوی مجلس باشد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس از آقای رییس جمهور انتظار داشتند که در این جلسه حضور پیدا می کردند اما آقای روحانی به بهانه عدم صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا از حضور در مجلس خودداری کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به طور کلی زمانی که تمام نمایندگان مجلس با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجلس حضور دارند، آقای روحانی هم باید حضور پیدا می کردند.

لاجوردی با اشاره به دلایل رای نیاوردن وزیر پپیشنهادی صمت در مجلس، گفت: رای نیاوردن آقای مدرس خیابانی در مجلس تنها به دلیل عدم حضور رییس جمهور نبود بلکه دلایل دیگری هم از سوی نمایندگان مطرح شد.

وی با اشاره به عدم به تعویق افتادن کنکور سراسری ، تصریح کرد: متاسفانه چند ماه است که جوانان را در بلاتکلیفی گذاشته بودیم که بدترین تاثیرات را به لحاظ روحی و روانی برای آنها به همراه داشته است بنابراین در چنین شرایطی نباید فقط رییس جمهور را مستثنی کنیم و ایشان حضور در مجلس را مانع بدانند!

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی مردم توقع دارند و برایشان جای سوال است  که آیا جان جوانانی که می خواهند کنکور بدهند مهم نیست و تنها جان یک نفر مهم است؟ لذا باید در اینباره دقیق تر عمل می شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    نه که توی این مدت 8 سال بخصوص 4 سال اخیر چیکار کرده است

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه