English

شریعتی نیاسر طی تذکر شفاهی:

رئیس جمهور و وزرا هر چه سریعتر گزارش عملکرد سالانه به قوه مقننه ارائه دهند

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار ارائه گزارش عملکرد سالانه از سوی رئیس جمهور و وزرا به قوه مقننه شد.

رئیس جمهور و وزرا هر چه سریعتر گزارش عملکرد سالانه به قوه مقننه ارائه دهند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: طبق ماده 235 آیین‌نامه داخلی مجلس رئیس جمهور و هر یک از وزرا موظف هستند در مرداد ماه هر سال بر اساس برنامه‌های ارائه شده در زمان تشکیل دولت و اخذ رأی وزرا، اسناد، قوانین بالادستی و شاخص‌های عملکردی متناسب با حوزه وظایف خود که هیأت رئیسه مجلس تعیین می‌کند، گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه سال آینده خود را به صورت کمی و مقایسه‌ای به مجلس تقدیم کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ماده فوق تأکید دارد دولتمردان موظف به ارائه گزارش عملکرد هستند از این رو منتظر دریافت گزارش رئیس جمهور و وزرا هستیم.

وی افزود: بر اساس گزارش‌ها می‌ توانیم سهم جریان تحریم در مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم در برابر سهم تحریم را قضاوت کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از مشکلات ناشی از ندانستن است که به دلیل استفاده از عدم بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان است.

شریعتی نیاسر خاطر نشان کرد: آنجا که می‌ دانند مشکل از نتوانستن است که با دولت پیر و ناکارآمد مواجه هستیم؛ متأسفانه بخشی که می‌توانند، ناشی از نخواستن است که عناصر نفوذی در عرصه تصمیم‌سازی هستند و آنجا که می‌خواهند و دنبال می‌کنند نیز باید سهم دشمن خارجی در تحریم را دنبال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه