English

موج گزارش می دهد:

تهدید هواپیما؛ تازه‌ترین وحشی‌گری رژیم آمریکا

در بحبوحه کرونا و مشکلات دارویی و مالی که آمریکا با زورگویی برای کشورمان پدید آورده است حالا این رژیم متوحش به روش جدیدی روی آورده و آن اینکه برای هواپیماهای کشورمان و افراد غیرنظامی هر طور که شده مزاحمت ایجاد می کند.

تهدید هواپیما؛ تازه‌ترین وحشی‌گری رژیم آمریکا

نفیسه عبدالهی-خبرگزاری موج؛ رژیم وحشی آمریکا از همان روزی که پا به منطقه غرب آسیا گذاشت، ناامنی و فلاکت به بار آورد. کیست نداند وضعیت افغانستان و عراق بعد از لشکرکشی تروریست‌های آمریکایی به چه روز افتاد یا رژیم‌های لیبی و مصر‌‌ و‌ یمن و‌... به چه روز افتادند؟! البته در این میان برخی گروه‌های اسلامی مقاوم همچون انصارالله یمن، با قدرت مقاومت خود توانستند مقابل وحشی‌گری آمریکا و رژیم‌های هم‌پیمانش همچون صهیونیستی و سعودی بایستد و از قضا از همان روز ایستادگی، عزت به ارمغان آورده‌اند.

وحشی‌گری رژیم آمریکا فقط محدود به ترور عزیزترین مسئول تأمین امنیت منطقه یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش عزیزش نمی‌شود بلکه مصادیق مختلفی دارد و ساعت‌ها باید درباره آن حرف زد اما تازه‌ترین مورد آن، ایجاد مزاحمت دو جنگنده رژیم تروریست آمریکا برای هواپیمای مسافربری ایران آن هم در حریم هوایی یک کشور مستقل دیگر است.

مقصد هواپیمای مسافربری ایران لبنان بود همان کشوری که با وجود سید عزیز مقاومت و هم‌رزمانش، رژیم صهیونستی شکست تاریخی خورد و مجبور به فرار از آن کشور شد، هواپیمای ماهان در این مسیر با وحشی‌گری جنگده‌های رژیم جنگ‌طلب آمریکا مواجه می‌شود گفته شد این اتفاق در حریم هوایی لبنان رخ داده است نه سوریه، اما سوریه یا لبنان مهم نیست مهم این است که رژیم تروریست آمریکا، هزاران کیلومتر این‌طرف‌تر از مرزهایش چه غلطی می‌کند؟ با کدام مجوز قانونی و بین‌المللی در حریم هوایی یک کشور مستقل، هواپیمای مسافربری یک کشور دیگر را تهدید می‌کند؟ 

البته این رژیم وحشی تابستان حدود سه دهه پیش نیز با شیک موشک از ناو وینسنس، هواپیمای مسافربری ایران را بر فراز خلیج همیشه فارس منهدم کرد که پیرو آن حدود ۳۰۰ مسافر بی‌گناه اعم از زن و‌ کودک و ... در آتش وحشی‌گری رژیم امریکا سوختند و جالب آنکه این رژیم بعدها به فرمانده وحشی ناو مدال شجاعت داد!

اما جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده، کشتی‌بان را سیاستی دگر آمده است اگر دشمن «یکی بزند ده‌تا می‌خورد». مصداق آن نیز موشک‌باران پایگاه اشغال‌شده عین‌الاسد عراق بود که ده‌ها تروریست نظامی رژیم آمریکا آش‌ولاش شدند.

به هر صورت، ایجاد مزاحمت رژیم آمریکا برای هواپیماهای مسافربری جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند، هرچند گفته شد این جنگنده‌ها متعلق به رژیم منحوس صهیونیستی است حتی اگر این هم بود، باز از مسئولیت رژیم آمریکا کاسته نمی‌شود چرا که اسرائیل، سگ نگهبان آمریکا در منطقه ماست و هر دو باید بروند، این سیاست شاید دیر و زود داشته باشد اما سوخت و‌‌ سوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه