English

عمویی در گفتگو با موج مطرح کرد:

تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی با رییس پدافند غیرعامل

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی جلسه کمیسیون متبوع خود با رییس پدافند غیرعامل را تشریح کرد.

تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی با رییس پدافند غیرعامل

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به جلسه کمیسیون متبوع خود با رییس پدافند غیرعامل ، اظهار داشت: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه به مجموعه اقدامات غیرنظامی در جهت مصون سازی کشور در برابر تهدیدات مختلف و اقدامات سازمان پدافند غیرعامل مباحثی مطرح گردید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: در این جلسه آقای جلالی ضمن مرور تهدیدها در حوزه های مختلف کشور مانند مسایل زیرساختی، سایبری و حوزه ایمنی و عمرانی به مروری بر اقدامات این سازمان در حوزه های مختلفی مثل پدافند سایبری، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی، پدافند پرتویی و پدافند کالبدی پرداخت.

عمویی گفت: در همه این حوزه ها قرارگاه های مرتبط شکل گرفته و اقدامات مناسبی برای آسیب پذیری ها صورت گرفته اما همچنان تهدیدات دیگری وجود دارد که رفع آنها نیازمند تقویت جایگاه قانونی این سازمان و همچنین منابع داخلی نهادها برای تقویت پدافند غیرعامل است.

وی اظهار کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون هم ضمن طرح دیدگاه هایشان از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل در جهت مواجهه با تهدیدها حمایت کردند و بر تصویب سریعتر اساسنامه این سازمان تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: براساس دیدگاه اعضای کمیسیون، ما نیازمند یک قانون جامع در حوزه پدافند غیرعامل هستیم که نهادهای مختلف را موظف کند تا اقداماتی را انجام دهند که منجر به کاهش تهدیدها در کشور شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه