English

با حضور سرلشکر باقری؛

سیاست‌ های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل تصویب شد

سیاست‌های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در کمیته دائمی پدافند غیرعامل تصویب شد.

سیاست‌ های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه کمیته دائمی پدافند غیرعامل به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حضور سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دیگر اعضای این کمیته، در محل ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل در این نشست پس از ارائه گزارشی از آخرین تحولات و مهم‌ترین رویداد‌های حوزه پدافند غیرعامل و اقدامات و دستاورد‌ها در این حوزه، به تبیین سیاست‌ های پیشنهادی کلی جهت تدوین برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی در بخش پدافند غیرعامل پرداخت که پس از بحث و بررسی و اعمال نقطه نظرات و پیشنهادات اعضاء، کلیات این سیاست‌ها به تصویب این کمیته رسید.

همچنین مقرر شد این سیاست ‌های پیشنهادی جهت طی فرایند‌های قانونی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود.

کمیته دائمی (شورای عالی) پدافند غیرعامل، متشکل از رئیس ستاد کل به‌عنوان رئیس، رئیس سازمان پدافند غیرعامل به‌عنوان دبیر و حضور وزرای کشور، دفاع، و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و یکی از معاونین ستاد کل نیرو‌های مسلح است و مصوبات آن با ابلاغ دبیر کمیته دائمی در کلیه دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی