English

زاکانی:

مجلس فعلی بهترین فرصت برای ایجاد تحول هست

زاکانی با اشاره به اینکه ترکیب مجلس کنونی از مجلس قبل خیلی بهتر است اعلام کرد: مجلس فعلی بهترین فرصت برای ایجاد تحول هست.

مجلس فعلی بهترین فرصت برای ایجاد تحول هست

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در جمع کارگروه های تخصصی بسیج مهندسین استان قم پای درد و دل صنعتگران مختلف استان نشست و پس از شنیدن مشکلات صنعتگران با اشاره به اینکه مجلس فعلی فرصت خوبی برای ایجاد تحول است بیان کرد: با وجود مجلس فعلی الان بهترین فرصت برای ایجاد تحول هست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترکیب مجلس کنونی از مجلس قبل خیلی بهتر است، گفت: البته هنوز تشتت وجود دارد و علتش این است که فراکسیون وجود ندارد که ان شالله هفته دیگر مهیا خواهد شد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی در مقوله مسائل داخلی مواجهه اش با دولت و دستگاه قضا به عنوان برادر بزرگتر است.

زاکانی یادآور شد: اینکه دولت تخاصم شروع می‌کند یا نه مسئله ای است که به دولت مربوط است و دست دولت است اما وظیفه ما شروع این کمک است ولی ادامه آن بستگی به دولت دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برای نخستین بار در مجلس برنامه ای مدون برای همه کمیسیون‌ها و امورات اصلی ارائه بدهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه الان همه نگاه ها به مجلس یازدهم است گفت: مجلس غیر از پیگیری مسائل مبارزه با فساد یک جنبه های ایجابی را دنبال می کند و ما در مجلس درحال تهیه بسته جامع برای وضع کشور هستیم که به یاری همه در این زمینه نیازمند هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه