English

دلخوش در صحن علنی:

آزمون گرفتن از دبیران کمیسیون ها بازتاب خوبی نداشته است

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: مصاحبه و آزمون گذاشتن برای دبیران کمیسیون ها بازتاب خوبی نداشته است، ما موافقیم که عدالت اجرا شود.

آزمون گرفتن از دبیران کمیسیون ها بازتاب خوبی نداشته است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده 22 ، 23 و 63 آیین نامه داخلی مجلس گفت: موضوع درباره وضعیت اداری مجلس است. براساس ماده 63 رئیس مجلس اختیار دارد و مجلس این اختیار را به رئیس مجلس داده است. آن چیزی که امروز مهم است در مجلس، موضوع دبیران و کارکنانی است که جابجا می شوند.

وی افزود: ما در کنار ماده 63 که اختیارات را به رئیس مجلس داده، مواد 22 و 23 را داریم، در جایی که شأن مجلس ممکن است آسیب ببیند و نوع عملکرد هیات رئیسه بازتاب خوبی نداشته است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه برای دبیران کمیسیون ها آزمون و امتحان می گذارند، با این موضوع موافقیم، اما در شرایط حال مجلس باید ببینیم که ما چند دبیر کمیسیون داریم که با شرایطی که شما می فرمایید، سازگار هستند و ممکن است تا دو ماه دیگر برخی از این افراد بازنشسته شوند. مصاحبه و آزمون گذاشتن برای دبیران کمیسیون ها بازتاب خوبی نداشته است، ما موافقیم که عدالت اجرا شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تذکر شما وارد نیست و در دستور نبود، اما همانطور که خودتان گفتید این موضوع از اختیارات رئیس مجلس است، ما هم این موضوع را رعایت می کنیم که هم عدالت رعایت شود، هم از همه ظرفیت هایی که در مجلس است، از کارمندان داخل مجلس استفاده شود و عدالت ان شاالله برای همه فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه