English

نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی؛

لزوم استفاده از ظرفیت اولیاء و مربیان در رفع آسیب فضای مجازی

نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهش می کنم با استفاده از ظرفیت خود دانش آموزان این حوزه را مدیریت کنید و حتی از ظرفیت اولیاء و مربیان نیز برای رفع آسیب های این فضا که به فرموده رهبری انقلاب قتلگاه جوانان است، استفاده شود.

لزوم استفاده از ظرفیت اولیاء و مربیان در رفع آسیب فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اهمیت موضوع سند تحول آموزش و پرورش، اظهار داشت: با همین ظرفیت موجود در آموزش و پرورش نیز می توان سند تحول را تا حدود بسیار زیادی اجرایی کرد.

وی بیان داشت: اگر بنا را بر این موضوع هم بگذاریم که هیچ کدام از ظرفیت ها نیز با آموزش و پرورش در این راه همکاری نکنند، باز هم می توان با توانمندی خوبی که در بدنه این اداره هست، نتایج بسیار درخشانی گرفت.

نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مدیرکل آموزش و پرورش برای ارائه گزارش در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد، ادامه داد: نمایندگان استان یزد نیز بنا بر شناختی که دارم، پای کار ارتقای آموزش و پرورش هستند و آماده اند در این محور که مطالبه رهبری انقلاب نیز هست، کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و کنترل این محور، گفت: خواهش می کنم با استفاده از ظرفیت خود دانش آموزان این حوزه را مدیریت کنید و حتی از ظرفیت اولیاء و مربیان نیز برای رفع آسیب های این فضا که به فرموده رهبری انقلاب قتلگاه جوانان است، استفاده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی