English

موج گزارش می دهد:

دولت از خود راضی!/ ما نبودیم وضع ۱۰۰ برابر بدتر می شد!

عجیب‌ترین نوع دفاع از عملکرد دولت بی‌کارنامه مربوط به ربیعی سخنگوی دولت است که ادعا کرده اگر ما نبودیم وضع صد برابر بدتر می شد.

دولت از خود راضی!/ ما نبودیم وضع 100 برابر بدتر می شد!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، "ما نبودیم وضع 100 برابر بدتر می شد" این جمله ای است که علی ربیعی روز گذشته در میان خبرنگاران مطرح کرد. شاید عجیب‌ترین نوع دفاع از عملکرد دولت بی‌کارنامه مربوط به ربیعی سخنگوی دولت باشد که روز گذشته در واکنش به انتقادهای برخی رسانه ها به عملکرد دولت گفته است.
هر چند این ادعای آقای ربیعی کافی است تا بفهمیم که دستان دولتمردان تا چه اندازه خالی است که برای دفاع از عملکرد خود به بیان چنین اظهاراتی افتاده‌اند!

بر اساس گفته‌های آقای ربیعی اگر دولت تدبیر و امید نبود ما اکنون به جای دلار 18 هزار تومانی دلار 1میلیون و 800 هزار تومانی ، به جای پراید 70 میلیونی پراید 7 میلیاردی، به جای سکه 7 میلیونی سکه 700 میلیونی، و به جای مسکن متری 15 میلیونی مسکن متری 1 و نیم میلیارد تومانی داشتیم! این درحالی است که در ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری سال 96 همین دولتمردان با تاکتیک فریب و ارعاب، مردم را از دلار5 هزار تومانی، پراید 50 میلیونی و سکه 2 میلیون تومانی در صورت پیروزی رقبای آقای روحانی در انتخابات می‌ترساندند!

حالا 7 سال است که از عمر دولت حسن روحانی می گذرد و درآخرین سال ریاست جمهوری او کشور با مشکلات متعددی ازجمله؛ تحریم، تورم، رکود تورمی، افزایش سطح فقر و وضعیت نه چندان مساعد سیاست خارجی دست و پنجه نرم می‌کند.

متاسفانه این اولین بار نیست که آقای ربیعی برای توجیه کارنامه ناموفق و فضاحت بار دولت به فرافکنی و سیاست فرار به جلو روی می‌آورد و به مثابه ایام تبلیغات انتخابات که مردم را از دلار 5 هزار تومانی در صورت رای نیاوردن می‌ترساندند، امروز هم در شرایطی که دلار 18 هزارتومانی برای دولت به یک دستاورد تبدیل شده باز به همان شیوه ‌ترساندن مردم که اگر این دولت نبود اوضاع از این بدتر می‌شد، از زیر بار وعده‌های داده شد به مردم شانه خالی می‌کنند.

به هر حال امروز حتی بسیاری از حامیان دولت نیز اذعان دارند، بخش بزرگی از مشکلاتی که مردم امروز در حوزه بازار ارز، مسکن، خودرو و... با آن مواجه‌اند ناشی از سوءمدیریت و تصمیمات ‌اشتباه و فسادهای رانتی در این دولت بوده است و صرفا ربطی به تحریم‌ها ندارد و به گفته بسیاری از کنشگران سیاسی سوابق هفت ساله دولت حسن روحانی نشان می‌دهد که دولت او، دولت شعار، ضعیف‌، ناتوان‌ و ساده‌لوح‌ترین دولت‌ها بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه