English

قالیباف:

قانون ‌گذاری و برداشتن قوانینی که مانع تولید می‌ شود در اولویت مجلس است

رئیس مجلس گفت: نظارت بر قانون، قانون‌گذاری و برداشتن قوانینی که مانع تولید می‌شود، در اولویت مجلس است و با توجه به آنکه در شرایط سخت اقتصادی و سال جهش تولید قرار داریم امیدورایم با کمک دولت و مجلس این کار را انجام دهیم.

قانون ‌گذاری و برداشتن قوانینی که مانع تولید می‌ شود در اولویت مجلس است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه، ۲۱ خرداد) در حاشیه جلسه مشترک شورای نگهبان و مجلس اظهار کرد: جلسه بسیار مفیدی بود تا سیاست ‌های کلان قانون‌گذاری را که مقام معظم رهبری در ۱۷ بند به مجلس ابلاغ کردند را با همکاری شورای نگهبان پیاده سازی کنیم. این ابلاغیه‌ها مبنای کار برای مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

او افزود: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی شورای نگهبان موضوعاتی مانند قانون انتخابات که مدت‌ها بر زمین مانده است را با سرعت و دقت تصویب شود، همچنین موضوع معیشت و اقتصاد که اولویت همه مسئولان است به دقت رسیدگی شود.

قالیباف گفت: نظارت بر قانون، قانون‌گذاری و برداشتن قوانینی که مانع تولید می‌شود، در اولویت مجلس است و با توجه به آنکه در شرایط سخت اقتصادی و سال جهش تولید قرار داریم امیدورایم با کمک دولت و مجلس این کار را انجام دهیم.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در ادامه این جلسه گفت: اعضای شورای نگهبان از رئیس مجلس دعوت کردند تا در این جلسه حضور داشته باشد، جلسه‌ای برای بیان  نظرات اعضای شورای نگهبان و رئیس مجلس بود، خوشبختانه نکات مشترک زیادی مطرح شد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قرار شد در حوزه پژوهشی همکاری بیشتری با مجلس شورای اسلامی داشته باشیم تا قوانین را بهتر و سریع‌تر تصویب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    راه حل : مالیات از خانه های خالی و خانه های مازاد افراد که بصورت سرمایه است (مالیات پی تی) و محدود کردن افزایش سالانه اجاره مسکن با لایحه قانونی (چند فوریتی) و اینکه راه باز باشد برای ابطال قراردادهای اجاره که طی یک سال گذشته با نرخ های بالا خون مستاجران را در شیشه کرده است و بازگردان پولها و در آخر عذر خواهی رسمی دولت از ملت و تقاضای بخشش از خداوند متعال و در اختیار گذاشتن عوامل به مجلس و قوه قضائیه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه