English

حاتمی در نشست خبری:

مجلس یازدهم، صدای محرومان خواهد بود

دبیر اجرایی کارگروه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی،‌ سیاسی، فراگیر و متعلق به همه جریانات فکری مجلس است.

 مجلس یازدهم، صدای محرومان خواهد بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حسین حاتمی دبیر اجرایی کارگروه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در نشست خبری اظهار داشت: اساس کار مجلس در حوزه هم افزایی و همفکری در غالب فراکسیون‌هاست.

وی افزود: فراکسیون انقلاب اسلامی، فراکسیونی سیاسی و فراگیر است که همه نمایندگان با جریانات فکری و سیاسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در حوزه کارکرد گرایی و امید بخشی باید محل چالش‌ رسانه ها باشد.

حاتمی با بیان اینکه انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس، کار مجلس و فراکسیون‌های داخلی مجلس است، اظهار داشت: اینکه دوستانی خارج از مجلس برای ریاست مجلس رایزنی‌هایی انجام می‌دهند، شائبه ایجاد می‌کند و بهتر است این افراد، دامنه فعالیت خود را کاهش دهند تا مجلس مسیر بهتری را طی می‌کند.

وی، بازسازی ادبیات انقلابی را نکته مهمی دانست و گفت: در سال‌های اخیر، ادبیات انقلابی کم‌رنگ شد و به‌طور مثال به جای کلمه دینی «مستضعف»، کلمه «قشر آسیب‌پذیر» مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلمه مستضعف معنای خاص خودش را دارد، اما وقتی از اصطلاح‌  آسیب‌پذیر استفاده می‌شود، القا می‌شود که طرف مقابل دارای شرایطی بوده که محرومیت را پذیرفته است، غافل از اینکه لایه‌های حاکمیت برای رفع این محرومیت باید وارد شوند.

حاتمی با بیان اینکه مجلس یازدهم، صدای محرومان خواهد بود، افزود: شاهد مثال آن نیز بنده هستم که از شهرستانی محروم به عنوان دبیر کاگروه اجرایی فراکسیون اکثریت انتخاب شده‌ام.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه