English

امیر حیدری:

تمام بیماران صعب العلاج نزاجا تحت پوشش دارالشفای حضرت زهرا قرار می گیرند

تمام بیماران صعب العلاج این نیرو در قالب طرح دارالشفای حضرت زهرا (س) تحت پوشش کامل این طرح قرار خواهند گرفت.

تمام بیماران صعب العلاج نزاجا تحت پوشش دارالشفای حضرت زهرا قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تمام بیماران صعب العلاج این نیرو در قالب طرح دارالشفای حضرت زهرا (س) تحت پوشش کامل این طرح قرار خواهند گرفت.

او با اعلام اینکه شناسایی بیماران صعب العلاج در چارچوب آیتم ‌های وزارت بهداشت است افزود: در قدم اول ما این عزیزان را شناسایی میکنیم در حال حاضر نیز تعداد ۴۳۷۵ نفر شناسایی شدند که امتیازات خوبی را برای آن‌ها در نظر گرفته ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: پنج امتیاز ویژه را برای بیماران صعب العلاج در نظر گرفتیم، امتیاز اول اینکه یک مستمری دائم که از عواید نزاجا است را ماهیانه به حساب آن‌ها واریز میکنیم.

سرتیپ حیدری تاکید کرد: در حوزه نقل و انتقالات خدمتی، اختیار با خود بیمار و خانواده آنهاست که در چه منطقه‌ای خدمت کنند.

او همچنین واگذاری منازل سازمانی را از اولویت‌های اصلی خواند و افزود: بیماران صعب العلاج بدون نوبت در لیست واگذاری خانه‌های سازمانی هستند و موضوع بعدی رهایی از خدمت است که در این حوزه نیز موجباتی را برای آن‌ها فراهم ساخته ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: دیدار‌های چهره به چهره، برطرف کردن مشکلات، پرداخت هزینه‌های درمانی اعم از پیوند اعضا و جراحی‌ها از جمله برنامه‌های طرح دارالشفای حضرت زهرا س برای بیماران صعب العلاج است.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که ایا این طرح شامل کارکنان وظیفه نیز می‌شود خاطرنشان کرد؛ کارکنان وظیفه مورد حمایت مجموعه بهداشت و درمان نزاجا خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه