English

ذوالقدر در صحن علنی مطرح کرد:

ضرورت توجه به طرح سه فوریتی مجلس برای تعطیلی دو تا سه هفته ای

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید به طرح سه فوریت نمایندگان برای بر تعطیلی دو تا سه هفته ای توجه ویژه شود

ضرورت توجه به طرح سه فوریتی مجلس برای تعطیلی دو تا سه هفته ای

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، فاطمه ذوالقدر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس ماده 22 قانون اساسی دولت مکلف است از حیثیت، جان، مال و ... مردم حفاظت کرده و آن ها را تامین کند اگرچه اقداماتی در این زمینه تاکنون انجام گرفته اما کافی نبوده و باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی باید جدی گرفته شود، افزود: ازدحام جمعیت در وسائل نقلیه نشان داد با شروع هفته کاری این مسائل رعایت نمی شود.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا هنوز در کشور مهار نشده است، به آمار مرکز پژوهش های مجلس اشاره کرد و ادامه داد: براساس آمارهای ارائه شده تعداد بیماران کرونا صعودی بوده و باید به طرح سه فوریت نمایندگان مبنی بر تعطیلی دو تا سه هفته ای توجه ویژه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با انتقاد از اینکه در حال حاضر ادارات با حداکثر نیروی کار خود فعال هستند، اضافه کرد: در برخی ادارات به کارمندان گفته می شود از ما انتظار اضافه کاری نداشته باشید، با این سیاست ها کارمندان تحت فشار قرار خواهند گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بسته های بهداشتی و ماسک در اختیار ادارات قرار نمی گیرد، اظهار کرد: در سال جهش تولید باید به حقوق تولیدکنندگان و کارگران توجه ویژه شود و از طریق ارائه بسته های معیشتی و به تعویق انداختن پرداخت مالیات و قبوض آب، برق و گاز به اقشار آسیب پذیر کمک شود.

ذوالقدر ادامه داد: افرادی که حقوق و درآمدی ندارند ناچار هستند برای کسب درآمد از منزل خارج شوند باید با برنامه ریزی ویژه از این افراد حمایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه