English

موسوی در نشست خبری:

از همه کشورهای دنیا می‌خواهیم به قلدری آمریکایی‌ها گوش ندهند

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ویروس کرونا باعث شد یک همبستگی جهانی شکل بگیرد.

از همه کشورهای دنیا می‌خواهیم به قلدری آمریکایی‌ها گوش ندهند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  سیدعباس موسوی در نخستین نشست خبری خود در سال جدید،  صبح امروز با  تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای شروع سالی توأم با سلامتی، اظهار داشت: امیدوارم با فائق آمدن بر ویروس کرونا و زندگی در جهانی عاری از انواع ویروس اعم از ویروس کرونا و ویروس تروریسم بتوانیم سالی همراه با سلامتی را پیش رو داشته باشیم.

وی با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای ، ادامه داد:  دو روز آینده روز ملی فناوری هسته‌ای است که جا دارد از همه دانشمندان هسته‌ای یاد کنیم و شهدایی که در این راه تقدیم انقلاب و ایران کردیم و امیدواریم این فناوری ملی و بومی با صلابت و قدرت روز به روز بالنده‌تر شود و در خدمت صلح و رفاه مردم باشد.

وی افزود: امروز بحث کرونا مهم‌ترین بحث جهان است و من ابراز همدردی جهانی می‌کنم با بیش از ۲۰۰ کشوری که درگیر این ویروس هستند. آمارها در آمریکا و کشورهای اروپایی رو به رشد است و من با همه خانواده‌ها و ملت و دولت‌ها ابراز همدردی می‌کنم. ایرانی‌ها نشان داده‌اند که ملتی قدردان هستند و ما اعتقاد داریم بنی آدم اعضای یک پیکرند و قطعا در این شرایط ملت ایران از رنج کسی خوشحال نیست اگرچه برخی کشورها خواستند از این مساله سوءاستفاده کنند اما ملت ایران اینچنین نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: جا دارد اشاره‌ای مجدد به کمک‌هایی کنم که ملت و دولت ایران از سوی بیش از ۳۰ کشور و نهاد دریافت کرد. ایرانی‌های مقیم خارج هم زحمات زیادی کشیدند و کمک‌های زیادی را ارسال کردند. این ویروس باعث شد یک همبستگی جهانی شکل بگیرد و در کشور ما هم ضمن اینکه همبستگی بین اقشار مختلف ایجاد شد، افراد مختلفی اقدام به ایجاد کمپین‌های بین‌المللی کردند و بعد انسانی تحریم‌ها را برجسته کردند که جا دارد از این کمپین‌ها قدردانی کنم.

درحال تکمیل....

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه