English

کدخدایی:

صحت انتخابات در برخی حوزه‌ها تایید شده و در برخی دیگر در دست بررسی است

سخنگوی شورای نگهبان نوشت: صحت انتخابات در برخی حوزه‌ها تایید شده و در برخی دیگر در دست بررسی است. در بعضی حوزه‌های انتخابیه نیز با توجه به شکایاتی که وجود دارد، نیاز به اعزام بازرس است و تکلیف وضعیت صحت انتخابات در این حوزه‌ها نیز پس از نظر بازرسان مشخص خواهد شد.

صحت انتخابات در برخی حوزه‌ها تایید شده و در برخی دیگر در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری موج،  عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی در خصوص صحت انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه نوشت:

صحت انتخابات در برخی حوزه‌ها تایید شده و در برخی دیگر در دست بررسی است. در بعضی حوزه‌های انتخابیه نیز با توجه به شکایاتی که وجود دارد، نیاز به اعزام بازرس است و تکلیف وضعیت صحت انتخابات در این حوزه‌ها نیز پس از نظر بازرسان مشخص خواهد شد.

با توجه به درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه در جریان انتخابات مجلس ، طبق قانون، انتخاب نماینده مردم آستانه اشرفیه نیازمند انتخابات میان دوره‌ای در این حوزه انتخابیه است.

انتخابات در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه مانند روال تمامی انتخابات‌ها است و صلاحیت داوطلبان باید پس از ثبت نام، ابتدا به تأیید هیئت اجرایی و سپس هیئت مرکزی انتخابات و در نهایت شورای نگهبان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه