English

حسن نژاد در گفتگو با موج:

ماجرای اصل هشتاد و پنجی بودن لایحه بودجه ۹۹ چیست؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با پیشنهاد هیات رییسه مجلس مبنی بر اصل هشتاد و پنجی بودن بودجه 99 توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای اصل هشتاد و پنجی بودن لایحه بودجه 99 چیست؟

محمد حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره اصل هشتاد و پنجی بودن لایحه بودجه 99 ، اظهار داشت: بنده مخالفت خود را با این اصل اعلام کردم.

وی با بیان اینکه دلیلی وجود ندارد تا نمایندگان ملت از حساب و کتاب کشور اطلاعی نداشته باشند، ادامه داد: بررسی ها در مورد بودجه فرق می کند چرا که حساب و کتاب یک کشور است و نمی توانیم تصویب و یا عدم تصویب آنرا تنها به اعضای کمیسیون تلفیق بسپاریم. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در طول تاریخ بعد از انقلاب اسلامی دومین بار است که کلیات بودجه در مجلس شورای اسلامی رد می شود و آن نشان دهنده این است که مجلس از این بودجه رضایت ندارد.

حسن نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال پایانی مجلس دهم است، اگر ما بودجه را دو دوازدهم و سه دوازدهم تصویب کنیم، چون نماینده های جدید مجلس آینده در جریان این موضوع نیستند لذا وضعیت بودجه ای کشور به هم می ریزد.

وی با اشاره به انتقاداتی که روزهای اخیر برای تعطیلی مجلس اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: بالاترین درصد شیوع کرونا ویروس در مجلس بوده چون نماینده ها در شهرهای مختلف با مردم در ارتباط بودند لذا اگر مجلس تعطیل نمی شد امکان شیوع بیشتر وجود داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: به همین دلیل هیات رییسه طی تماس هایی که داشت پیشنهاد اصل هشتاد و پنجی بودن بودجه 99  به نمایندگان داد که البته فکر نمی کنم مورد موافقت نمایندگان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه