English

ذوالفقاری:

اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در رابطه با امنیت انتخابات از ۶ ماه پیش برنامه‌ریزی انجام شده و ستاد امنیت انتخابات در استان‌ها کارش را شروع کرده و با کمیته‌های مختلفی که زیرمجموعه ستاد امنیت است برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: حدود ۳۰۰ هزار از نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج برای تأمین امنیت انتخابات در نظر گرفته شدند و به طور مستقیم در جهت تأمین امنیت انتخابات در شعب اخذ رأی و همچنین در بخش‌هایی که مربوط به مسیر تردد صندوق‌های اخذ رأی است، قرار دارند.

ذوالفقاری تصریح کرد: در مرز‌های کشور نیرو‌های مرزبانی، سپاه و ارتش و در تمام کشور نیرو‌های اطلاعاتی و انتظامی در حال فعالیت هستند که با امنیت کامل انتخابات انجام گیرد.

او بیان کرد: نیاز‌های بالگردی توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح برای امر انتخابات تعیین شده است و بالگرد‌ها و امکانات هوایی برای اقدامات عملیاتی انجام شده و تمام سیستم‌های امنیتی، اطلاعاتی و الکترونیکی در آمادگی قرار دارد که انتخابات را با امنیت کامل به پایان برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه