English

انبارلویی در گفتگو با موج عنوان کرد:

مجلس قوی دیدگاه های مردم را لحاظ می کند نه دیدگاه های جناحی را

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگانی که توسط ملت انتخاب می شوند باید مطالبات مردم را پیگیری و رای ملت را ابراز کنند.

مجلس قوی دیدگاه های مردم را لحاظ می کند نه دیدگاه های جناحی را

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به نقش مجلس قوی در تصمیم سازی های صحیح کشور، اظهار داشت: مجلس عصاره فضایل ملت و مرکز تصمیم گیری های مهم در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاسی برای کشور است لذا ملت ایران باید نمایندگان واقعی خودشان را انتخاب کنند تا نمایندگان انتخاب شده بتوانند هم زیر سقف مجلس شورای اسلامی مطالبات آنها را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران مطالبات فراوانی در حوزه اقتصادی،  معیشت مردم، مسائل فرهنگی،  سیاسی و به ویژه سیاست خارجی دارند بنابراین نمایندگانی که انتخاب می کنند باید مطالبات و فهم مردم را پیگیری و رای ملت را ابراز کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مجلس قوی دیدگاه های مردم را لحاظ می کنند نه دیدگاه های جناحی و فردی خود را، افزود: در مجلس فعلی مصوبه ای ضد آمریکایی تصویب شد که صد در صد نمایندگان به آن رای مثبت دادند لذا ملت ایران و نظام چنین مجلسی را می خواهد تا در تشخیص منافع ملی صددرصد منافع ملت و نظام را در نظر بگیرد.

انبارلویی با اشاره به ویژگی های مجلس آینده، گفت: نمایندگان مجلس یازدهم باید انقلابی، مومن و عدالت اجتماعی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پس از صحبت های رهبری شور و هیجان مشارکت در انتخابات را می توان در مردم مشاهده کرد، اظهار داشت:  البته نمایندگانی که از طرف شورای نگهبان تایید شدند دارای این خصوصیات هستند بنابراین مردم می توانند به یک انتخاب درست و واقعی دست بزنند و سهم خود را ادا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه