English

قائدی در گفتگو با موج:

مجلس عصاره ملت و ویترین مردم ایران است

نامزد لیست پیشرفت و رفاه گفت: کارمندان قبل از دریافت حقوق مالیات میدهند اما برج سازان میلیاردی فرار می کنند.

مجلس عصاره ملت و ویترین مردم ایران است

نامزد لیست پیشرفت و رفاه: کارمندان قبل از دریافت حقوق مالیات می‌دهند اما برج سازان میلیاردی فرار می‌کنند؛ مرضیه قائدی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  اظهار داشت: برای مردم در این سال‌های اخیر دلنگرانی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیاری ایجاد شده است به گونه‌ای که مسئله تحریم‌های یکجانبه آمریکا هرچند سعی در اخلال در زندگی روزمره مردم داشته اما مردم با نجابت تحمل و صبر کردند.

وی افزود: اگرچه کشور دچار مشکلات تحمیل شده از سوی آمریکا است اما بخش وسیعی از مشکلات مدیریتی است و دستگاه‌های اجرایی ما می‌توانند با درست اداره کردن این مشکلات را به حداقل برسانند و مجلس یازدهم نیز باید در جهت رفع تمام مشکلات مدیریتی تلاش کند.

قائدی با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات کشور از دل جلسات دانشگاهی و نخبگان متخصص بیرون می‌آید، تصریح کرد: باید با شکل دهی یک مجلس قدرت را به این قوه برگردانیم و دوباره همانگونه که امام (ره) تاکید داشتند در راس امور قرار بگیرد.

نامزد لیست جبهه پیشرفت و عدالت اضافه کرد:‌ نماینده مجلس باید منافع ملی را بر منافع شخصی و جناحی ترجیح دهد. آغاز همه فسادهای توجه به منافع شخصی است. وقتی یک نماینده مجلس به فکر جیب باشد آنگاه زبان برنده سوال و چشم تیز نظارت به تعطیلات می‌روند.

وی با بیان اینکه باید به فکر دغدغه‌های مردم باشیم، افزود: مجلس عصاره ملت و ویترین مردم ایران است آیا یک نماینده فرصت طلب و قوم‌گرا می‌تواند ویترین مرم ایران باشد؟

قائدی با تاکید بر اینکه مشکل مجلس تصویب قوانین جدید نیست، گفت: یک قانون خوب بدون نظارت به یک قانون بد تبدیل خواهد شد.

نامزد لیست جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت از قانون مالیات نیز انتقاد و تاکیدکرد: چرا کارمندان و فرهنگیان باید قبل از دریافت حقوق مالیات بدهند و برج‌سازان میلیاردی پس از کسب سود هم مالیاتی نپردازند؟ افراد که ثروت‌های غیرقابل کنترل دارند از مالیات فرار می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه