English

سردار طلایی در گفتگو با موج:

پرچم داری جریان اصولگرایی در دست شورای ائتلاف است/ اقدام قانونی علیه سایت ناطقان انجام خواهم داد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: حق خود میدانم که اقدام قانونی علیه سایت ناطقان انجام دهم. متاسفانه این پایگاه خبری در گذشته هم با شیوه تحریف و جابه جا کردن گفتگوها بدنبال منافع رسانه ای خود بوده است.

پرچم داری جریان اصولگرایی در دست شورای ائتلاف است/ اقدام قانونی علیه سایت ناطقان انجام خواهم داد

سردار مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با اشاره به مصاحبه منتشر شده از او در سایت ناطقان، اظهار داشت: بنده گفتگو و مصاحبه ای با ناطقان نداشتم بلکه با سایت انتخاب مصاحبه کرده ام.

وی ادامه داد: متاسفانه این پایگاه خبری در گذشته هم با شیوه تحریف و جابه جا کردن گفتگوها بدنبال منافع رسانه ای خود بوده است.

سردارطلایی افزود: گفتگوی من با سایت انتخاب، نقدی به دوستان خودم در مجموعه جریانهای اصولگرا در رابطه با لیست واحد بود که سایت ناطقان این گفتگو را با استفاده از کلیدواژه های متفاوت تحریف کرده است.

وی تصریح کرد: به مردم عزیز در سراسر کشور بویژه تهران میگویم که کارنامه مجموعه افرادی که ناطقان سخنگوی آنهاست آشکار و مشخص است.

وی با اشاره به مشکلات جامعه و کشور تصریح کرد: وضعیتی که امروز در حوزه های مختلف شاهد آن هستیم از مسائل زندگی و رفاه مردم تا مسائل ملی وفراملی نشانه نوعی تفکر وادادگی است.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت می کنم،  گفت: اگر به دنبال حل مشکلات جامعه هستیم نیازمند یک مجلس قوی ، کارآمد، شجاع و انقلابی هستیم که در بیانات مقام معظم رهبری هم به آن اشاره شده است و تازمانی که به چنین مجلسی دست نیابیم نمی توانیم دولت انقلابی و کارآمد داشته باشیم .

سردار طلایی افزود: حضور ما در انتخابات آبروی ملت، کشور و اقتدار آن و همچنین ناامیدکننده دشمنان و امیدوارکردن دوستان ما است.

وی افزود: امروز جریان اصولگرایی که نگاهش در طول چهل سال گذشته معطوف به خدمت بدون منت بوده پرچم داری اش به دست شورای ائتلاف است و ما همگی پشتیبان شورای ائتلاف برای رسیدن به لیست واحد هستیم.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: از دوستان اصولگرا دعوت وتمنا میکنم که اگر اختلافات جزئی ای دارند آنرا کنار بگذارند و بدانند آوردن جبهه نیروهای انقلابی مستلزم آوردن یک لیست واحد است.

سردار طلایی اظهار کرد: ما حتما به موضوع جوانگرای باور و اعتقاد داریم اما بر این باور نیز هستیم که جوانگرایی باید در عرصه مدیریت اجرایی کشور باشد لذا نمیگوییم نباید جوانان در مجلس حضور یابند بلکه معتقدیم چرخش نخبگان باید اتفاق افتد.

وی ادامه داد: انتظارما از عزیزان در شورای ائتلاف این است که یک لیستی را تشکیل دهند که مردم با دیدن آن لیست، امیدوار به حل مشکلات کشورشان شوند.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید به افرادی که از دیدن اندک اختلافی که در میان اصولگرایان وجود دارند خوشحالند، بگویم که زیاد در این فکرها نباشید چرا که جبهه انقلاب حتما با درک کامل و درست  از شرایط کشور و در پاسخ به ندای رهبری دست در دست هم به وظایف ملی خود عمل خواهند کرد.  

سردار طلایی در پایان خاطرنشان کرد: حق خود میدانم در راستای انتشار مصاحبه و تحریف صحبت های بنده  در سایت ناطقان اقدام قانونی از این سایت به عمل آورم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تاریخ مصرف اصلاح طلبان و اصول گرایان تمام شده است این دو گروه فقط برای سرکیسه کردن آمده اند زمانی که رای می آورند و به مجلس وارد شدند فقط به دنبال منافع شخصی و چشمشان به دست وزرا و کیف های سامسونت پراز دلار است تا با وزرا هم کاسه شوند ولاغیر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه