English

جهانگیری:

ایران یک قدرت نظامی، علمی و اقتصادی در منطقه است

معاون اول رییس جمهور گفت: آمریکا با تحریم های ظالمانه می خواهد ایران را تحت فشار بگذارد اما ملت ایران راه توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد، ایران خود یک قدرت نظامی، علمی و اقتصادی در منطقه است.

ایران یک قدرت نظامی، علمی و اقتصادی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج،  اسحاق جهانگیری ، معاون اول رییس جمهور امروز در جمع راهپیمایان زاهدان با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ایران با نیروی نظامی به پیروزی نرسیده است بلکه با کلام و منطق به پیروزی رسیده و در مقابل گلوله، گل هدیه داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلابی مردمی است،  همه باید همراه و همدل پای انقلاب بایستیم و از انقلاب پاسداری کنیم.

معاون اول رییس جمهور  بیان داشت: وحدت یکی دیگر از ارزش های انقلاب است، همه اقوام و طوایف ایران باید با وحدت خود از ارزش های انقلاب پاسداری کنند.

وی گفت: آمریکا و اسراییل برای کشور و ملت ایران خواب هایی دیده اند که بعد از چهل و یک سال هنوز نتوانسته اند به اهداف خود برسند، آمریکا سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساند و با این جریان می خواست حرکت جدیدی را  بر ضد ملت ایران آغاز کند که پاسخ سختی را از ایران دریافت کرد.

جهانگیری بیان کرد: آمریکا با تحریم های ظالمانه می خواهد ایران را تحت فشار بگذارد اما ملت ایران راه توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد، ایران خود یک قدرت نظامی، علمی و اقتصادی در منطقه است.

معاون اول رییس جمهور افزود: در این استان طرح های اقتصادی بزرگی در حال اجرا است. دولت تصمیم جدی بر رفع محرومیت استان دارد، امروز استان در توسعه زیر ساخت ها به جایگاه خوبی رسیده است، سواحل مکران که مورد عنایت و تاکید رهبر انقلاب است از موارد کلیدی توسعه استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی